|
De raad-de-artist thread! (pg. 28)
|
View this Thread in Original format
| SpeedBoy |
 |
|
|
| Config |
Moooosh!

kmoet dringend mijn nest in blijkbaar :toothless |
|
|
| SpeedBoy |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Moshic? |
Idd! :)
1. Config - 7ptn
2. Push2005 - 6 ptn
3. BZRK, MikeVee, Jasperovitsj - 4ptn
4. mrcanon, FCB_Fanatic - 3ptn
5. Bertn, Real, TOR, Lolo - 2ptn
6. Eagle`, mellow_head, Vishnu, CygnusX, christophe, Freezel, Thomas @ A.T.P., Progrez, Tutti, The Freezzz, Speedboy - 1pt |
|
|
| Jasperovitsj |
 |
|
|
| Jasperovitsj |
Yep :)
1. Config - 7ptn
2. Push2005 - 6 ptn
3. BZRK, MikeVee, Jasperovitsj - 4ptn
4. mrcanon, FCB_Fanatic - 3ptn
5. Bertn, Real, TOR, Lolo - 2ptn
6. Eagle`, mellow_head, Vishnu, CygnusX, christophe, Freezel, Thomas @ A.T.P., Progrez, Tutti, The Freezzz, Speedboy, Pumaz - 1pt |
|
|
| Pumaz |

EDIT: groot en duidelijk :p |
|
|
| Devilex |
| Is hier precies wa stilgevallen |
|
|
| Pumaz |
| Ik heb 'm nochtans uit iemands top 5 geplukt. Waar ik trouwens ook mijn antwoord zag staan :p |
|
|
|
|