|
De raad-de-artist thread! (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Config |
| quote: | Originally posted by MikeVee
had je in plaats van de zin gewoon regi penxten getypt, was het puntwaarschijnlijk voor jou geweest :p |
i know :toothless , ik dacht dat het niet serieus was |
|
|
| Real |

Tip: voor zover ik weet is hij enkel een producer, geen dj. |
|
|
| Real |
Puntje voor de J!
1. Bertn, MikeVee- 2ptn
2. Config, Eagle`, mellow_head, Push2005, Vishnu, CygnusX, mrcanon, christophe, Real, Jasperovitsj - 1pt |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by MikeVee

|
Wat een hilarische foto; die moet in m'n collectie :D |
|
|
| Jasperovitsj |
 |
|
|
| Jasperovitsj |
Het is wel degelijk Tonedepth. Sultan heeft ook dreads, maar een veel meer Oosters gezicht. :)
1. Bertn, MikeVee, Config - 2ptn
2. Eagle`, mellow_head, Push2005, Vishnu, CygnusX, mrcanon, christophe, Real, Jasperovitsj - 1pt |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Het is wel degelijk Tonedepth. Sultan heeft ook dreads, maar een veel meer Oosters gezicht. :) |
jup ;)
volgende:

deze is ook haalbaar |
|
|
| MikeVee |
Jono Grant  |
|
|
|
|