|
De raad-de-artist thread! (pg. 45)
|
View this Thread in Original format
| Progrez |

 |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Real
FCB_Fanatic, zeg het gewoon. :p |
het was dus Nicholas Bennison :p |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Progrez

|
Cosmic Baby? |
|
|
| SpeedBoy |
| quote: | Originally posted by Real
Cosmic Baby? |
Dat is hem se, ik kon maar nie op de naam komen. :p |
|
|
| Real |

Niet zo moeilijk denk ik. :) |
|
|
| BZRK |
 |
|
|
| BZRK |
| nope, die had ik hier al eens gezet |
|
|
| De Geert |
ik weet het, maar ik heb geen goesting om een nieuwe opgave samen te stellen :p
ik zal het zeggen als BZRK daarna een nieuwe opgave post ;) |
|
|
| BZRK |
| Allé zeg et maar dan :p |
|
|
|
|