|
De raad-de-artist thread! (pg. 31)
|
View this Thread in Original format
| Progrez |
| Guiseppe Ottaviani |
|
|
| Push2005 |
Goed :)
1. Config, Push2005 - 7ptn
2. Jasperovitsj - 5ptn
3. BZRK, MikeVee, mrcanon - 4ptn
4. FCB_Fanatic, Lolo - 3ptn
5. Bertn, Real, TOR, Progrez - 2ptn
6. Eagle`, mellow_head, Vishnu, CygnusX, christophe, Freezel, Thomas @ A.T.P., Tutti, The Freezzz, Speedboy, Pumaz - 1pt
Aan welke vergeten held mogen we ons nu weer verwachten :tongue2 |
|
|
| Progrez |
 |
|
|
| mrcanon |
| Justin Timberlake :toothless |
|
|
| TOR |
| Maar nee jong, da's duidelijk de broer van Thomas Vanderveken. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by TOR
Maar nee jong, da's duidelijk de broer van Thomas Vanderveken. |
Dacht ik dus. HIj lijkt er sprekend op :)
Een gokje: DJ Fire
Deze kerel op de foto lijkt wel op Jurgen, maar ook weer niet helemaal... |
|
|
| DJ_Progrezz |
| DJ Fire ist sowieso niet, dies 20 jaar ouder. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by DJ_Progrezz
DJ Fire ist sowieso niet, dies 20 jaar ouder. |
De bedoeling van deze thread is te zeggen wie het wel is, niet wie het niet is.
En zelfs foto's van 20 jaar terug bestaan echt niet hoor! |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by DJ_Progrezz
DJ Fire ist sowieso niet, dies 20 jaar ouder. |
Lol, Jurgen is hoogstens 35 ofzo :stongue: |
|
|
| Progrez |
| tip: Nightstalker |
|
|
| TOR |
| Steve Gibbs (Altitude) |
|
|
| Progrez |
Uiteraard. TOR wint.
1. Config, Push2005 - 7ptn
2. Jasperovitsj - 5ptn
3. BZRK, MikeVee, mrcanon - 4ptn
4. FCB_Fanatic, Lolo, TOR - 3ptn
5. Bertn, Real, Progrez - 2ptn
6. Eagle`, mellow_head, Vishnu, CygnusX, christophe, Freezel, Thomas @ A.T.P., Tutti, The Freezzz, Speedboy, Pumaz - 1pt |
|
|
|
|