|
De raad-de-artist thread! (pg. 49)
|
View this Thread in Original format
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by SpeedBoy
Volgens mij ook en als Jasper het bevestigd is dit de tussenstand:
1. BZRK, Config - 9ptn
2. Push2005, Jasperovitsj - 8ptn
3. MikeVee, TOR - 7pnt
4. mrcanon - 6ptn
5. Lolo, FCB_Fanatic - 4ptn
6. Real - 3ptn
7. Bertn, , Progrez, Devilex, Vishnu, De Geert, Blue Sky 99, Speedboy - 2ptn
8. Eagle`, mellow_head, CygnusX, christophe, Freezel, Thomas @ A.T.P., Tutti, The Freezzz, Pumaz, christina - 1pt |
is die stand de vorige opgaves eigenlijk nog door iemand bijgehouden ? |
|
|
| SpeedBoy |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
is die stand de vorige opgaves eigenlijk nog door iemand bijgehouden ? |
Ik heb de laatste stand genomen die ik tegenkwam (was van chrisina) en heb de rest aangevuld. |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Push2005
Maor Levi ? |
indeed :p
1. BZRK, Config, Push2005 - 9ptn
2. Jasperovitsj - 8ptn
3. MikeVee, TOR - 7pnt
4. mrcanon - 6ptn
5. Lolo, FCB_Fanatic - 4ptn
6. Real - 3ptn
7. Bertn, , Progrez, Devilex, Vishnu, De Geert, Blue Sky 99, Speedboy - 2ptn
8. Eagle`, mellow_head, CygnusX, christophe, Freezel, Thomas @ A.T.P., Tutti, The Freezzz, Pumaz, christina - 1pt |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by SpeedBoy
Ik heb de laatste stand genomen die ik tegenkwam (was van chrisina) en heb de rest aangevuld. |
great !!! :toocool: |
|
|
| Push2005 |
Nieuwe opgave :)
 |
|
|
| De Geert |
| Daniel Wanrooy (diene van Progression) |
|
|
| Push2005 |
yup
1. BZRK, Config, Push2005 - 9ptn
2. Jasperovitsj - 8ptn
3. MikeVee, TOR - 7pnt
4. mrcanon - 6ptn
5. Lolo, FCB_Fanatic - 4ptn
6. Real,De Geert - 3ptn
7. Bertn, , Progrez, Devilex, Vishnu, Blue Sky 99, Speedboy - 2ptn
8. Eagle`, mellow_head, CygnusX, christophe, Freezel, Thomas @ A.T.P., Tutti, The Freezzz, Pumaz, christina - 1pt |
|
|
| De Geert |

ik ben eens benieuwd :) |
|
|
| De Geert |
blijkbaar toch vrij moeilijk :)
Tip in de vorm van een cryptische omschrijving:
"We gaan in deze expeditie op zoek naar het poolgebied om daar de grote afsmelting te bestuderen..."
:D |
|
|
| Push2005 |
| Arctic Quest / Emiel :D |
|
|
| De Geert |
| quote: | Originally posted by Push2005
Arctic Quest / Emiel :D |
bingo! :toothless
1. Push2005 -10ptn
2. BZRK, Config - 9ptn
3. Jasperovitsj - 8ptn
4. MikeVee, TOR - 7pnt
5. mrcanon - 6ptn
6. Lolo, FCB_Fanatic - 4ptn
7. Real,De Geert - 3ptn
8. Bertn, , Progrez, Devilex, Vishnu, Blue Sky 99, Speedboy - 2ptn
9. Eagle`, mellow_head, CygnusX, christophe, Freezel, Thomas @ A.T.P., Tutti, The Freezzz, Pumaz, christina - 1pt |
|
|
| Push2005 |
 |
|
|
|
|