|
De raad-de-artist thread! (pg. 39)
|
View this Thread in Original format
| Devilex |
| quote: | Originally posted by Push2005
haha, pwnt |
Was Da Hool al gepasseerd? Mmm niet opgemerkt dan.
Ik snap trouwens niet wat er alweer in het belachelijke zou moeten getrokken worden. |
|
|
| Devilex |
Ik had de nieuwe image geupload onder dezelfde naam, wss zat de vorige nog in de cache van u browser. |
|
|
| Devilex |
De boel hier nog eens op gang trekken alé.
Weet niet of deze er al eens heeft tussengestaan.
 |
|
|
| The_G0dfather |
| andrew bennett ? |
|
|
| Devilex |
Nee
Tip: Hij heeft een hele grote klassieker gemaakt. |
|
|
| MikeVee |
Geef eens wat meer tips :D
Denk dat zelfs Lolo het niet weet aangezien hij hier geen antwoord heeft geschreven, het is dus te moeilijk :p |
|
|
| Devilex |
| Het is nen Duitser, en iedereen kent zijn klassieker wel. |
|
|
|
|