|
De raad-de-artist thread! (pg. 53)
|
View this Thread in Original format
| The_G0dfather |
| daar zeg je 't, zat :p |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Zat daar geen, euhm... gekleurde medemens bij? :p |
ne neger gelak da ze zeggen! |
|
|
| Jasperovitsj |
| Mjah, zo zwart was hij nu ook weer niet, dus "neger" zou misschien ongepast zijn :D |
|
|
| SpeedBoy |
| Sultan & Tone Depth? |
|
|
| Jasperovitsj |
| Goeie gok, maar helaas. Het zit wel wat in dezelfde sfeer :) |
|
|
| Config |
| DJ Tarkan & V-Sag? |
|
|
| Jasperovitsj |
| Geen Tarkan & V-Sag. Dit zijn Italiaanders :) |
|
|
| Blue Sky 99 |
Cassino & Laben
Wist dat'k die foto al gezien had maar 't duurde wel ff om hem te plaatsen :) |
|
|
| Jasperovitsj |
WIN! \o/
1. Push2005, Jasperovitsj -10ptn
2. BZRK, Config - 9ptn
3. MikeVee, TOR - 7pnt
4. mrcanon - 6ptn
5. Lolo, FCB_Fanatic, De Geert - 4ptn
6. Real, progrez, devilex, Blue Sky 99 - 3ptn
7. Bertn, Vishnu, Speedboy - 2ptn
8. Eagle`, mellow_head, CygnusX, christophe, Freezel, Thomas @ A.T.P., Tutti, The Freezzz, Pumaz, christina, - 1pt |
|
|
| Blue Sky 99 |
 |
|
|
|
|