|
De raad-de-artist thread! (pg. 44)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
Na de master of the after, the loser of all trance losers!
 |
|
|
| Push2005 |
Er zijn zoveel trance losers; ik zal er één van de vooraanstaandste gokken:
DJ Shah ? |
|
|
| christina |
| haha daniel kandi, twas door zijn verschrikkelijke plaat daarnet dat ik op zijn naam kwam |
|
|
| TOR |
Hoera voor Christina!

1. Push2005, Config - 8ptn
2. BZRK, Jasperovitsj, MikeVee, TOR - 7pnt
3. mrcanon - 6ptn
4. Lolo - 4ptn
5. FCB_Fanatic - 3ptn
6. Bertn, Real, Progrez, Devilex, Vishnu - 2ptn
7. Eagle`, mellow_head, CygnusX, christophe, Freezel, Thomas @ A.T.P., Tutti, The Freezzz, Speedboy, Pumaz, christina - 1pt |
|
|
| christina |
vergeef mij als dit duo al eens gepost is, ik heb de thread nooit echt gevolgd |
|
|
| FCB_Fanatic |
| Stoneface & Terminal |
|
|
| christina |
1. Push2005, Config - 8ptn
2. BZRK, Jasperovitsj, MikeVee, TOR - 7pnt
3. mrcanon - 6ptn
4. Lolo - 4ptn
5. FCB_Fanatic -4ptn
6. Bertn, Real, Progrez, Devilex, Vishnu - 2ptn
7. Eagle`, mellow_head, CygnusX, christophe, Freezel, Thomas @ A.T.P., Tutti, The Freezzz, Speedboy, Pumaz, christina - 1pt |
|
|
| FCB_Fanatic |
nieuwe opgave:
 |
|
|
| Progrez |
| Aan de smoel te zien is het een Brit. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Push2005
DJ Mikey Mike ? |
nope :)
tip: 't is ne Amerikaan |
|
|
| Real |
| FCB_Fanatic, zeg het gewoon. :p |
|
|
|
|