|
De raad-de-artist thread! (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Real |
2x nee
Tip: 't Is ne Griek. |
|
|
| Jasperovitsj |
:conf:
Ik ken veel Griekse producers, maar deze kop heb ik precies nog nooit gezien. Een gokje dan maar: Stel? |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
:conf:
Ik ken veel Griekse producers, maar deze kop heb ik precies nog nooit gezien. Een gokje dan maar: Stel? |
Neen. :)
Hij producet nochtans (o.a.) progressive. |
|
|
| Config |
G-Pal?
nvm :)
| quote: | Originally posted by MikeVee
Nikola Gala :) |
altijd gedacht dat dat een vrouw was :toothless |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Nikola Gala :) |
1. Bertn, MikeVee- 2ptn
2. Config, Eagle`, mellow_head, Push2005, Vishnu, CygnusX, mrcanon, christophe - 1pt |
|
|
| MikeVee |

:D |
|
|
| Config |
| Is het de bedoeling dat men hier Regi Penxten op gaat antwoorden? :wtf: |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Real
REGI PENXTEN |
:)
1. Bertn, MikeVee- 2ptn
2. Config, Eagle`, mellow_head, Push2005, Vishnu, CygnusX, mrcanon, christophe, Real - 1pt |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Config
Is het de bedoeling dat men hier Regi Penxten op gaat antwoorden? :wtf: |
had je in plaats van de zin gewoon regi penxten getypt, was het puntwaarschijnlijk voor jou geweest :p |
|
|
|
|