|
De raad-de-artist thread! (pg. 35)
|
View this Thread in Original format
| The_G0dfather |
zet keer beetje bekende koppen mannen, à la schulz enzo :D
zodat snelheid ook eens wa meespeelt |
|
|
| mrcanon |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
zet keer beetje bekende koppen mannen, à la schulz enzo :D
zodat snelheid ook eens wa meespeelt |
Hehe, BETAspy/refresher ja? :p |
|
|
| The_G0dfather |
| nee, gewoon aan thesis ah 'werken' :p |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by BZRK
:D
|
ook geen normale kerel :p
een volgende, wat makkelijker IMO:
 |
|
|
| TOR |
| Ozgür Can alias "damn Viking" |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by TOR
Ozgür Can alias "damn Viking" |
natuurlijk :D
1. Push2005, Config - 8ptn
2. Jasperovitsj, mrcanon, BZRK - 6ptn
3. TOR - 5ptn
4. MikeVee - 4ptn
5. FCB_Fanatic, Lolo - 3ptn
6. Bertn, Real, Progrez - 2ptn
7. Eagle`, mellow_head, Vishnu, CygnusX, christophe, Freezel, Thomas @ A.T.P., Tutti, The Freezzz, Speedboy, Pumaz, Devilex - 1pt |
|
|
| TOR |
 |
|
|
| TOR |
Yes!
1. Push2005, Config - 8ptn
2. Jasperovitsj, mrcanon, BZRK - 6ptn
3. TOR, MikeVee - 5ptn
4. FCB_Fanatic, Lolo - 3ptn
5. Bertn, Real, Progrez - 2ptn
6. Eagle`, mellow_head, Vishnu, CygnusX, christophe, Freezel, Thomas @ A.T.P., Tutti, The Freezzz, Speedboy, Pumaz, Devilex - 1pt |
|
|
| MikeVee |
 |
|
|
| The_G0dfather |
Steven Seagal tiens
ooit haal ik hier een punt :p |
|
|
|
|