|
De raad-de-artist thread! (pg. 41)
|
View this Thread in Original format
| MikeVee |
| Het is dus een live-act, maar wat staat die 2de daar dan te doen? Is het dan een groep waarnaar we zoeken? |
|
|
| Devilex |
| Yep het is een act, maar die linkse was toch de bezieler. |
|
|
| MikeVee |
| Der Dritte Raum :D |
|
|
| Devilex |
| Eindelijk, hoe hebt ge da gevonden ;) |
|
|
| Devilex |
1. Push2005, Config - 8ptn
2. BZRK, Jasperovitsj - 7pnt
3. mrcanon, TOR, Mike Vee - 6ptn
4. Lolo - 4ptn
5. FCB_Fanatic - 3ptn
6. Bertn, Real, Progrez, Devilex - 2ptn
7. Eagle`, mellow_head, Vishnu, CygnusX, christophe, Freezel, Thomas @ A.T.P., Tutti, The Freezzz, Speedboy, Pumaz - 1pt |
|
|
| Antony |
| na die 2de foto dachtek eerst aan Rik Torfs |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Antony
na die 2de foto dachtek eerst aan Rik Torfs |
en welke classic heeft die dan geproduceerd? :p |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Devilex
Eindelijk, hoe hebt ge da gevonden ;) |
Zoveel duitse live-acts in de richting van trance zijn er niet, dus in google wat namen opgezocht tot er een foto kwam die er op leek.
Eigenlijk had ik het bij de 2de foto moeten weten aangezien ik die een aantal keer bezig gezien heb :o
De nieuwe:
 |
|
|
| Config |
| een snelle gok: Manuel le saux? |
|
|
|
|