|
De raad-de-artist thread! (pg. 48)
|
View this Thread in Original format
| SpeedBoy |
 |
|
|
| SpeedBoy |
Het valt wat stil dus misschien een tip:
Hij heeft een artistalbum uitgebracht op Klik Records. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Hiroshi Watanabe? |
|
|
| SpeedBoy |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Hiroshi Watanabe? |
Dat is hem se! |
|
|
| Jasperovitsj |
Ah, dus toch. Ik was al the usual suspects afgegaan (Osamu M, Satoshi Fumi, Kenji Takashima,...), en Hiroshi Watanabe was zowat de enige waar ik geen deftige foto van vond. Dus ik dacht dat hij het wel niet zou zijn :)
Ennieweej, de nieuwe:
DJ Sylar! |
|
|
| Config |
| Gui Boratto me dunkt |
|
|
| SpeedBoy |
| quote: | Originally posted by Config
Gui Boratto me dunkt |
Volgens mij ook en als Jasper het bevestigd is dit de tussenstand:
1. BZRK, Config - 9ptn
2. Push2005, Jasperovitsj - 8ptn
3. MikeVee, TOR - 7pnt
4. mrcanon - 6ptn
5. Lolo, FCB_Fanatic - 4ptn
6. Real - 3ptn
7. Bertn, , Progrez, Devilex, Vishnu, De Geert, Blue Sky 99, Speedboy - 2ptn
8. Eagle`, mellow_head, CygnusX, christophe, Freezel, Thomas @ A.T.P., Tutti, The Freezzz, Pumaz, christina - 1pt |
|
|
| Jasperovitsj |
Dat is inderdaad correct :)
Kwas al vergeten dat ik nog moest reply'en :o |
|
|
| Config |
yay!
Ok, wie is de gele powerranger?
 |
|
|
| Jasperovitsj |
| Sabre tooth tiger! |
|
|
|
|