|
De raad-de-artist thread! (pg. 29)
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
Hij is er ondertussen al weer een tijdje uit, haha :p
Think J, think! |
|
|
| Jasperovitsj |
| Joshua Collins |
|
|
| Pumaz |
Eindelijk :)
1. Config - 7ptn
2. Push2005 - 6 ptn
3. Jasperovitsj - 5ptn
4. BZRK, MikeVee - 4ptn
5. mrcanon, FCB_Fanatic - 3ptn
6. Bertn, Real, TOR, Lolo - 2ptn
7. Eagle`, mellow_head, Vishnu, CygnusX, christophe, Freezel, Thomas @ A.T.P., Progrez, Tutti, The Freezzz, Speedboy, Pumaz - 1pt |
|
|
| Jasperovitsj |
 |
|
|
| The_G0dfather |
| sied van riel, jaren geleden ? :p |
|
|
| MikeVee |
| Timmy Simmons, jaren geleden? :toothless |
|
|
| Devilex |
| Mss gaat het wel om de dame en laten we ons misleiden |
|
|
| The Freezzz |
| Tis Johan Gielen :eek: 20 jaar geleden... |
|
|
| Config |
| heeft ook wel iets weg van perry o'neil jaren geleden :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Devilex
Mss gaat het wel om de dame en laten we ons misleiden |
Het gaat hem om beiden eigenlijk ;) |
|
|
| mrcanon |
| Beide komen mij eigenlijk wel bekend voor, maar ik weet totaal nie van waar. Jasper, mss ne tip ofzo? |
|
|
|
|