|
De raad-de-artist thread! (pg. 37)
|
View this Thread in Original format
| BZRK |
| Tis geeneen van de 2, maar ge zit toch al in de goeie windrichting :p |
|
|
| BZRK |
Dit trio heeft momenteel een plaat uit die de hemel in vuur en vlam zet.

We zoeken de artiest rechts in beeld. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Shawn Mitiska? |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Shawn Mitiska? |
We zijn er :)
1. Push2005, Config - 8ptn
2. BZRK, Jasperovitsj - 7pnt
3. mrcanon - 6ptn
4. TOR, MikeVee - 5ptn
5. FCB_Fanatic, Lolo - 3ptn
6. Bertn, Real, Progrez - 2ptn
7. Eagle`, mellow_head, Vishnu, CygnusX, christophe, Freezel, Thomas @ A.T.P., Tutti, The Freezzz, Speedboy, Pumaz, Devilex - 1pt |
|
|
| Jasperovitsj |
 |
|
|
| Antony |
| the black eyed peas |
|
|
| Jasperovitsj |
| Nee (BEP, rofl :D ) en nee :) |
|
|
| Lolo |
| Departures, Flash Brothers? |
|
|
| Jasperovitsj |
Nope :)
Momenteel staan ze iets minder in de belangstelling, maar een jaar of 4 geleden waren ze echt "hot", zelfs bij het trancepubliek |
|
|
| Jasperovitsj |
It can't be that hard :) |
|
|
|
|