|
Trance-skiss
|
View this Thread in Original format
| fruktsoppa |
hej. skissen är gjord av en kille jag snackar med ibland. han har gjort en stor trancE throuw-up vid plattan förut.. tror det finns en ny där nu..
han är ifrån Belgien förövrigt o lyssnar på trance också..
 |
|
|
| Trancefella |
förövrigt väldigt vacker! ditaljerad, ser det ut som...
:) |
|
|
| Dj_Activated |
Jävligt snygg! En detalj som stör mig lite är svamparna, han kunde ha haft någonting annat där tycker jag! Annars skitbra!
//DJ_A |
|
|
| King of Clubs |
Cool.. lite Old School...
Tycker svamparna var snygga.. dom behöver ju inte vara mer än utsmyckningar... inte fördolda budskap,,, redrum ;) |
|
|
| mindshooter |
Den e fet...jag o fruktis såg en liknande på Plattan förut...han kör runt lite i sthlm....
*känner vilken klotter-diskusion som är på väg att brusa upp nu* |
|
|
| fruktsoppa |
| quote: | Originally posted by mindshooter
*känner vilken klotter-diskusion som är på väg att brusa upp nu* |
känner att man inte kallar det klotter.. |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by fruktsoppa
känner att man inte kallar det klotter.. |
det beror ju helt på VAR den är ritad... var är den ritad? |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by fruktsoppa
känner att man inte kallar det klotter.. |
känner att nu har diskussionen redan startat |
|
|
| fruktsoppa |
| quote: | Originally posted by reveal
det beror ju helt på VAR den är ritad... var är den ritad? |
skissen är ritad på papper.. men throw-uppen var gjord på trapp-uppgången mot gatu-plan..
Mindshooter:
bra då |
|
|
| reveal |
| ok, att rita på papper är såklart helt ok, men att rita på byggnader etc är inte ok, om man inte fått tillåtelse av byggnadens ägare att göra det |
|
|
| fruktsoppa |
| quote: | Originally posted by reveal
ok, att rita på papper är såklart helt ok, men att rita på byggnader etc är inte ok, om man inte fått tillåtelse av byggnadens ägare att göra det |
hur ska man då få uttrycka sin konst? vilka lagliga alternativ finns det idagens samhälle? finns som högst 4 lagliga väggar i hela sverige. |
|
|
| King of Clubs |
| quote: | Originally posted by fruktsoppa
hur ska man då få uttrycka sin konst? vilka lagliga alternativ finns det idagens samhälle? finns som högst 4 lagliga väggar i hela sverige. |
Och fler och fler lagliga väggar stängs hela tiden. Liksom utställningar efter påtryckningar av komunen här (och i sin tur av bl.a. Stockholms Lokaltrafik).. Med anledning av att man inte får uppmuntra till brott (skadegörelse).. Det är så idiotiskt. Ungdomar måste få utrycka sig kreativt, inte konstigt att folk tappar tilltron till samhället..
Vackra Målningar tycker jag förgyller i stort sett vilken vägg som helst. Klotter är en annan fråga, men det är väldigt svårt att skilja dessa två fenomen åt.. |
|
|
|
|