|
Tomorrowland 2008 (26&27/07/2008) (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| E-motion_error |
| nee klopt net als zondag 43€ |
|
|
| Remofski |
| Zaterdag is minder dan vorig jaar, zondag is beter. |
|
|
| Real |
| Komt er nog een vervanger voor Deadmau5? :) |
|
|
| Push2005 |
Haha, is ie hier ook al buitengesmeten ?
Flashover heeft em ook uit de DanceValley tent gezet. |
|
|
| Real |
| Naar 't schijnt is het eerder een beslissing van z'n agency in plaats van andersom. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Nog altijd dat gezever met Schössow, of is dit nog iets anders? |
|
|
| Push2005 |
| We krijgen nu waarschijnlijk een extended set van Fred Nova :clown: |
|
|
| Real |
| Push Live + M.I.K.E. DJ-set? :p |
|
|
| FredNova |
iets met agency/management (zo werd ook Sander van Doorn last minute van de Sensation White line-up gehaald, maar Deadmau5 was net aangekondigd voor TL toen de zever begon)
normaal komt er wel een vervanger... |
|
|
| christina |
haha geen deadmau5, mijn tomorrowland kan niet meer stuk :D
tis toch een maar jeanet |
|
|
|
|