|
Tomorrowland 2008 (26&27/07/2008) (pg. 24)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
Een "Dream Universe" Stage waarbij ze 1x per jaar Marino Stephano opgraven en hem in het midden van de tent plaatsen in een schrijn.
Daarbij horen zeker volgende kwaliteitsdj's:
Kevin Jee
The Green Martian
Oliver Lieb Live
Yves Deruyter
Steve Gibbs
Jericho
Waarom niet ? Kwaliteit en nostalgie gegarandeerd! |
|
|
| Devilex |
| Waar ik me dit weekend enorm aan geërgerd heb zijn elektro liedjes waarin breaks van bv oude tranceklassiekers zitten in verwerkt. Je hoort de plaat tijdens de break zo opbouwen naar een climax, maar in plaats van een super climax hervalt de plaat nadien gewoon terug in een standaard dertien in een dozijn elektro baslijntje, hatelijk! |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ladytron - Destroy everything (Sasha's Invol2ver edit) :) |
Thanks ! Weet jij als er een release van zal komen, want ik heb die plaat nodig :toocool: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Samen met Invol2ver zeker, begin september? |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Devilex
Waar ik me dit weekend enorm aan geërgerd heb zijn elektro liedjes waarin breaks van bv oude tranceklassiekers zitten in verwerkt. Je hoort de plaat tijdens de break zo opbouwen naar een climax, maar in plaats van een super climax hervalt de plaat nadien gewoon terug in een standaard dertien in een dozijn elektro baslijntje, hatelijk! |
Kgeloof da Guetta der inderdaad zo eentje met Born Slippy gedaan heeft. De pest erin. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Devilex
Waar ik me dit weekend enorm aan geërgerd heb zijn elektro liedjes waarin breaks van bv oude tranceklassiekers zitten in verwerkt. Je hoort de plaat tijdens de break zo opbouwen naar een climax, maar in plaats van een super climax hervalt de plaat nadien gewoon terug in een standaard dertien in een dozijn elektro baslijntje, hatelijk! |
amai nog nie, zooooo enorm ergerlijk :whip: |
|
|
| Matzi |
| quote: | Originally posted by Antony
Kgeloof da Guetta der inderdaad zo eentje met Born Slippy gedaan heeft. De pest erin. |
Inderdaad, toen had ik echt zin om s goe you te doen, het origineel had veel beter gedaan dan die tamme eropvolgende bassline! |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Samen met Invol2ver zeker, begin september? |
hopelijk ook als unmixed dan :D |
|
|
| Jasperovitsj |
Of op de sampler :)
Heeft hij die M83 - Couleurs edit ook gedraaid? Want die vind ik wel sterk. |
|
|
| E-motion_error |
| quote: | Originally posted by Push2005
Ja dat Studio Brusselpubliek op de mainstage zal alleen nog maar doorgroeien als ze zo'n acts blijven boeken als "The Subs" enzo. Walgelijk wat voor soort elektronische muziek StuBru promoot. |
Dus het Stubru publiek is per sé arrogant ofzo :conf:
Dan vond ik die met anabolen gevulde driftkikkers, johnniekes en jumpers irritanter in elk geval |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Of op de sampler :)
Heeft hij die M83 - Couleurs edit ook gedraaid? Want die vind ik wel sterk. |
kzou et eerlijkgezegd ni weten, ik kende sommige platen van horen, maar de enige platen die ik kon identificeren waren zijn eerste en laatste plaat :toothless moest je ergens een sample ofzo staan hebben... |
|
|
|
|