|
Tomorrowland 2008 (26&27/07/2008) (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| E-motion_error |
| quote: | Originally posted by BZRK
Armin op main en Above & Beyond in Armada tent? :p Omgekeerde wereld lol
Hoe dan ook worden et deze keer 2 dagen :D
Voordelen verbonden aan camping A, en gaan die eerst de deur uit ofzo? |
Is toch logisch, Armin en de anderen op de main zijn massa-lokkers; A&B zijn hier wel gekend maar voor 90% van de bezoekers van TL volgens mij totaal onbekend |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by E-motion_error
Is toch logisch, Armin en de anderen op de main zijn massa-lokkers; A&B zijn hier wel gekend maar voor 90% van de bezoekers van TL volgens mij totaal onbekend |
Voor mij is A&B op een Armada stage nie logisch, zeker nie als Armin zelf elders staat te spelen :p |
|
|
| E-motion_error |
| Daar hebt ge wel gelijk natuurlijk |
|
|
| BZRK |
| Maar ik volg u natuurlijk in het feit dat Armin veel meer volk lokt, maar het blijft gewoon een raar zicht :) |
|
|
| Push2005 |
Haha; de lineup in Armada is raar maar waar best nog goed. Gelukkig is die Kompakt stage er ook nog.
Deze lineup compenseert de uiterst zwakke van vorig jaar wel, dus normaal zal ik wel van de partij zijn :happy2: |
|
|
| FCB_Fanatic |
zaterdag = :eyes: :crazy: :eyespop:
énorm goeie line-up, zowat ieder uur een dubbele bezetting. Ik denk dat ik voor moeilijke keuzes ga staan die dag :D. Zondag is ook goed, maar daar zullen het vooral voor de hand liggende beslissingen zijn
en ik heb dezelfde opmerking: AvB op main en A&B in de Armada area is idd de omgekeerde wereld :p ... tzal zijn dat Armin nu nr 1 is in de DJ mag lijst dat em ne keer op de main staat (of dat em het heeft geeist :p)
en voordeel camping A is dat die dichterbij TL area ligt. Als ge op Camping B zit moet ge een bus pakken om der te geraken |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by BZRK
Armin op main en Above & Beyond in Armada tent? :p Omgekeerde wereld lol
Voordelen verbonden aan camping A, en gaan die eerst de deur uit ofzo? |
De eerste X aantal campingkaarten zijn camping A, daarna wordt camping B verkocht. Camping A ligt vlak aan het terrein, achter die heuvel aan de mainstage. Ge zijt dus op vijf minuten aan uw tent, handig dus voor tussendoor iets te halen ofzo.. :) |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Push2005
Deze lineup compenseert de uiterst zwakke van vorig jaar wel, dus normaal zal ik wel van de partij zijn :happy2: |
de line-up van vorig jaar zaterdag kon zeker concurreren met die van dit jaar. Zondag was toen ook niet slecht, maar is dit jaar wel beter denk ik ... maar da's mijn mening maar :) |
|
|
| Real |
| Leuke line-up in de Armada tent. Misschien kom ik deze keer ook op zaterdag, want die Bonzai tent wil ik ook niet graag missen. :) |
|
|
| Push2005 |
| Ha, er is nu blijkbaar ook de mogelijkheid een ticket voor enkel zaterdag te kopen; of heb ik dat mis ? :) |
|
|
|
|