http://www.youtube.com/watch?v=Yebu9Csio54 met de cam opgenomen. trouwens als je filmjes kleiner maakt (compresseerd) voor op youtube te zetten moet je het programma VirtualDub (xvid) eens proberen en geen audio compressie gebruiken (source audio). Ik weet niet welke programmatjes de meeste gebruiken maar dit kan de geluidskwaliteit sterk doen toenemen op het uiteindelijke youtube filmpje.
Config
Hoe heet deze plaat ook al weer?
de gekte :crazy: :crazy:
BZRK
Miika Kuisma
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by BZRK
Miika Kuisma
ik vind het spijtig dat ik die heb moeten missen, ... maar ja, keuzes eh :p
Glaniskanis
quote:
Originally posted by Config
Hoe heet deze plaat ook al weer?
de gekte :crazy: :crazy:
Ladytron - Destroy Everything You Touch (Sasha Invol2ver Edit):crazy:
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Config
Hoe heet deze plaat ook al weer?
Originally posted by Matzi
'k heb wel enkele kleine minpuntjes aan te merken op de organisatie
1: het niet voorzien van gratis drinkwater op 2 snikhete dagen ...
Ik heb nog nooit een festival meegemaakt waar water gratis was ongeacht hoe heet het weer was
En ik heb al veel festivals meegemaakt ;)
Hooguit het kraanwater bij de wc's wat gratis is, maar de meeste mensen weten niet dat het in NL bij wet geregeld is dat dat ook gewoon drinkwater moet zijn en dus het ook niet proberen te drinken
dupondje
Tomorrowland was ook weer leuk :) Veel bekende gezichten tegengekomen vanop de bus naar Trance Energy!
De Bonzai tent was inderdaad vrij leeg ... Jammer!
Goed geamuseerd daar :) Maar niet echte uitschieters.
Zondag bijna continu in Armada gezeten. Het geluid vond ik echt veel te luid, en het had totaal geen warm gevoel. Leek alsof het soundsystem nog afgesteld stond op de dag ervoor (jump crap dus :p).
Above & Beyond hebben mij echt doen genieten ! DAT is trance :)
Menno De Jong was ook lekker, gewoon al zien hoe die gast zich amuseert, en je wil ook al beginnen feesten :)
Organisatie was wel in orde, alleen lang moeten wachten om op parking te raken zaterdagmorgen. File in Boom :) komen ze daar ook niet veel tegen denkek :)
Het grootste minpunt was wel de extreem weinig douches ... 10 ? douches ? Voor 30.000 mensen ofzo ? Dat is echt ZIELIG !
Alsook waren de WC's op da camping echt vuil ! Dit in tegenstelling tot de wc's op het festival zelf.
En aub, laat volgend jaar iemand anders voor het ontbijt zorgen volgend jaar ... Panos is voor het 3de jaar op rij ZIELIG ! Om 9u s'morgens wilde ik iets eten. Zag al overpriced chocoladekoeken staan voor 2eur/stuk. Na lang aanschuiven, blijken ze op te zijn ...
Verkoopster stond al te bellen met baas? om te vragen wat ze moest doen, omdat er ZOVEEL volk stond ... Jah wat had ze verwacht ... Stomkoppen ! Ze hadden geen ham meer, al hun slaatjes waren op, chocoladekoeken op ... en dit om 9u s'morgens ... 1 woord, ZIELIG !
Ook vond ik de sfeer in de Armada tent bijvoorbeeld helemaal anders dan op de main. Massas arrogante mensen bv op de main, terwijl 99% in Armada tent echt vriendelijk is :) Trance FTW :D
dupondje
quote:
Originally posted by Glaniskanis
Ik heb nog nooit een festival meegemaakt waar water gratis was ongeacht hoe heet het weer was
En ik heb al veel festivals meegemaakt ;)
Hooguit het kraanwater bij de wc's wat gratis is, maar de meeste mensen weten niet dat het in NL bij wet geregeld is dat dat ook gewoon drinkwater moet zijn en dus het ook niet proberen te drinken
Ok het is geen festival, maar op ILT is er altijd gratis water :)
Devilex
Op ILT is er inderdaad ook gratis water, da mag voor mij perfect kraantjeswater zijn. Ik vraag me trouwens af of er door de hitte niet te veel mensen fout gegaan zijn in combinatie met overmatig drug- of drankgebruik.
Matzi
quote:
Originally posted by Glaniskanis
Ik heb nog nooit een festival meegemaakt waar water gratis was ongeacht hoe heet het weer was
En ik heb al veel festivals meegemaakt ;)
Hooguit het kraanwater bij de wc's wat gratis is, maar de meeste mensen weten niet dat het in NL bij wet geregeld is dat dat ook gewoon drinkwater moet zijn en dus het ook niet proberen te drinken
Het is de eerste keer dat ik naar een festival ga met elektronische muziek, maar op Rock Werchter en de andere grote waarden in België zoals Pukkelpop, ... is toch altijd gratis drinkwater bij de WC's hoor!
Wat was me dat nu bij de wc's ... Een drukpompje :conf: en een aanhangbordje met "niet drinkbaar". Hoe moeilijk kan het zijn wat meer water daar te voorzien, ik zou bereid zijn daar wel even aan te schuiven als ik dan geen 40€ zou moeten opdoen om niet uit te drogen van de warmte
IgnazZio
quote:
Originally posted by Matzi
Het is de eerste keer dat ik naar een festival ga met elektronische muziek, maar op Rock Werchter en de andere grote waarden in België zoals Pukkelpop, ... is toch altijd gratis drinkwater bij de WC's hoor!
Wat was me dat nu bij de wc's ... Een drukpompje :conf: en een aanhangbordje met "niet drinkbaar". Hoe moeilijk kan het zijn wat meer water daar te voorzien, ik zou bereid zijn daar wel even aan te schuiven als ik dan geen 40€ zou moeten opdoen om niet uit te drogen van de warmte
Ik ben gewoon ook uit pure miserie (en ook economische redenen) even van het terrein gegaan, op zoek naar het dichtbijzijnde café/fritkot en daar de hele pombak leeggezopen om dan eindelijk kalm een cola te kunnen opdrinken. Als ge zonder dorst op het terrein wilt rondlopen moet ge al snel 60 a 70 euro meehebben...