|
Tomorrowland 2008 (26&27/07/2008) (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| Config |
| Fred kon alleen zijn plaats in de Armada tent regelen dit jaar :p |
|
|
| Den Backer |
Weet net meer info, vriendin van me had al gebeld vandaag blijkbaar.
Er is geen camping A meer dit jaar, maar IEDEREEN op camping B van vorig jaar. Was wel nog ver vond ik.. :clown: |
|
|
| Config |
| ok, dus wat ik gehoord heb klopt dus toch. Camping B is wel ver indeed, ze gaan wat extra bussen mogen inleggen ook dan |
|
|
| Devilex |
| En ze gaan die doorgang ginder wel wa vlotter mogen laten verlopen ook, want wie daar wa later toekwam mocht serieus aanschuiven. |
|
|
| Den Backer |
| Extra bussen en een vooral betere ingang dan vorig jaar.. Na ons stonden er massa's aan te schuiven en voorbij spetsende wagens in de modder. Gelukkig dat wij er nog tijdig waren. :) |
|
|
| Config |
Ik verwacht chaos, en als het dan toch mocht uitblijven bij het toekomen, dan zeker bij de grote exodus.
9u gaat de camping open, vroeg aanzetten lijkt mij toch wel aangeraden |
|
|
| N.I.C.K.K. |
zou iemand me kunnen zeggen hoelaat het festival vorig jaar gedaan was?
dan kan ik al iets regelen ivm vervoer |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by N.I.C.K.K.
zou iemand me kunnen zeggen hoelaat het festival vorig jaar gedaan was?
dan kan ik al iets regelen ivm vervoer |
's Zaterdags om 1u en 's zondags om 00u. Enja, bij ID&T zijn ze héél stipt op dat vlak. |
|
|
| N.I.C.K.K. |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
's Zaterdags om 1u en 's zondags om 00u. Enja, bij ID&T zijn ze héél stipt op dat vlak. |
okey dank je wel
zit je nog op het Genk forum? |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by N.I.C.K.K.
okey dank je wel
zit je nog op het Genk forum? |
Ja maar post niet zo actief hoor. En gij zijt? :p |
|
|
| N.I.C.K.K. |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Ja maar post niet zo actief hoor. En gij zijt? :p |
ik lees het alleen maar
ik bemoei me niet met de hilarische ruzies van Romuald en Ice:p |
|
|
| FredNova |
-Er zullen geen wagens meer op camping B geparkeerd worden, zodat dedoorgang veel vlotter is en enkel door de campingbezoekers zelf kan gebruikt worden
-Faciliteiten van de camping worden maximaal verhoogt, zoals bv een veel grotere inkom
-Er is een nieuwe parking vlakbij de camping, voor camping bezoekers die met de wagen komen
-Er zijn 18 dubbele Lijn bussen voorzien op zaterdag, zondag en maandagmorgen die een capaciteit van ongeveer 9.000 personen per uur hebben om iedereen snel van het de camping naar het festival te vervoeren en terug |
|
|
|
|