|
Tomorrowland 2008 (26&27/07/2008) (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| Not bad at all :) |
|
|
| Kaidreas |
| dat ziet er wel heeeeeeeel mooi uit, gtr, yahel, above and beyond, enz. :eyes: |
|
|
| eieregooie |
Sasha, A&B, Andy Moor, Rush, Cox
Misschien moet ik maar weer eens afzakken... Wat gaat dat geintje kosten? |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Sasha, A&B, Andy Moor, Rush, Cox
Misschien moet ik maar weer eens afzakken... Wat gaat dat geintje kosten? |
dat zal wel ongeveer hetzelfde zijn als afgelopen jaar: 40-45 euro voor 1 dag en zo'n 65 euro voor 2 dagen (incl. camping) |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
en zo'n 65 euro voor 2 dagen (incl. camping) |
Of gratis tickets en geen camping te moeten betalen, zou natuurlijk ook weer nice zijn :p
Dit jaar ga ik m'n tickets wel eens op tijd halen aangezien ik op camping A wil liggen. |
|
|
| The_G0dfather |
Miika Kuisma is wel zeer nice
geleden van dat feestje "Trance-nog iets" in A'pen, in Alma dacht ik, georganiseerd door enkel beta's dak die nog eens gezien heb |
|
|
| eieregooie |
| Ik was niet van plan te kamperen en gewoon een dagje te gaan :) |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ik was niet van plan te kamperen en gewoon een dagje te gaan :) |
ik vermeld het er gewoon bij omdat ik de prijs zonder camping niet ken :p
vorig jaar had ge trouwens enkel de keuze om beide dagen te gaan of enkel de zondag. Weet niet of dat dit jaar veranderd is. |
|
|
| FUSyke |
26/07
+ Dennis Ferrer, Yamo, Copyright |
|
|
| BassT4ken |
I think Armin Van Buuren will play at mainstage this year. Why?
Because there is often one trance stage and it seems to be Anjunabeat Stage with already Above & Beyond, Andy Moor. I won't be impressed if Super8 & Tab and Mark Pledger or Nitrous Oxide would be on the line up. Let wait for the next DJs to confirm what I say :) |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by BassT4ken
I think Armin Van Buuren will play at mainstage this year. Why?
Because there is often one trance stage and it seems to be Anjunabeat Stage with already Above & Beyond, Andy Moor. I won't be impressed if Super8 & Tab and Mark Pledger or Nitrous Oxide would be on the line up. Let wait for the next DJs to confirm what I say :) |
no he won't , because there won't be a anjunabeats stage, but an Armada one instead. |
|
|
| FUSyke |
Aan de namen te zien, zullen de volgende area's al aanwezig zijn:
Main: Sasha - Carl Cox - Chris Liebing - Above & Beyond - ...:crazy:
Kozzmozz: Britisch Murder Boys - Claude Young - DJ Rush - Dominik Eulberg - Loco Dice - Steve Bug - ...
B2B: Astral Projection - Yahel - GMS - Firaga - Norion - R-Deem - ...
Defected In The House: Kenny Dope - Martin Solveig - Simon Dunmore - ...
BPitch: Ellen Allien - Paul Kalkbrenner - Sascha Funk - Zander VT - ...:crazy:
Ghost-Style?: DJ Ghost - Marco Remus - Q-IC - ...
Armada: Andy Moor - Armin Van Buuren - Deadmau5 - Gareth Emmery - Miika Kuisma - ...
Café d'Anvers?: Ida Engberg - Ivan Smagghe - John Dahlback - ...:crazy: |
|
|
|
|