return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
Tomorrowland 2008 (26&27/07/2008) (pg. 5)
View this Thread in Original format
Jasperovitsj
Not bad at all :)
Kaidreas
dat ziet er wel heeeeeeeel mooi uit, gtr, yahel, above and beyond, enz. :eyes:
eieregooie
Sasha, A&B, Andy Moor, Rush, Cox

Misschien moet ik maar weer eens afzakken... Wat gaat dat geintje kosten?
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by eieregooie
Sasha, A&B, Andy Moor, Rush, Cox

Misschien moet ik maar weer eens afzakken... Wat gaat dat geintje kosten?


dat zal wel ongeveer hetzelfde zijn als afgelopen jaar: 40-45 euro voor 1 dag en zo'n 65 euro voor 2 dagen (incl. camping)
FenixStyle
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
en zo'n 65 euro voor 2 dagen (incl. camping)


Of gratis tickets en geen camping te moeten betalen, zou natuurlijk ook weer nice zijn :p

Dit jaar ga ik m'n tickets wel eens op tijd halen aangezien ik op camping A wil liggen.
The_G0dfather
Miika Kuisma is wel zeer nice

geleden van dat feestje "Trance-nog iets" in A'pen, in Alma dacht ik, georganiseerd door enkel beta's dak die nog eens gezien heb
eieregooie
Ik was niet van plan te kamperen en gewoon een dagje te gaan :)
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by eieregooie
Ik was niet van plan te kamperen en gewoon een dagje te gaan :)


ik vermeld het er gewoon bij omdat ik de prijs zonder camping niet ken :p

vorig jaar had ge trouwens enkel de keuze om beide dagen te gaan of enkel de zondag. Weet niet of dat dit jaar veranderd is.
FUSyke
26/07
+ Dennis Ferrer, Yamo, Copyright
BassT4ken
I think Armin Van Buuren will play at mainstage this year. Why?

Because there is often one trance stage and it seems to be Anjunabeat Stage with already Above & Beyond, Andy Moor. I won't be impressed if Super8 & Tab and Mark Pledger or Nitrous Oxide would be on the line up. Let wait for the next DJs to confirm what I say :)

Config
quote:
Originally posted by BassT4ken
I think Armin Van Buuren will play at mainstage this year. Why?

Because there is often one trance stage and it seems to be Anjunabeat Stage with already Above & Beyond, Andy Moor. I won't be impressed if Super8 & Tab and Mark Pledger or Nitrous Oxide would be on the line up. Let wait for the next DJs to confirm what I say :)


no he won't , because there won't be a anjunabeats stage, but an Armada one instead.
FUSyke
Aan de namen te zien, zullen de volgende area's al aanwezig zijn:
Main: Sasha - Carl Cox - Chris Liebing - Above & Beyond - ...:crazy:
Kozzmozz: Britisch Murder Boys - Claude Young - DJ Rush - Dominik Eulberg - Loco Dice - Steve Bug - ...
B2B: Astral Projection - Yahel - GMS - Firaga - Norion - R-Deem - ...
Defected In The House: Kenny Dope - Martin Solveig - Simon Dunmore - ...
BPitch: Ellen Allien - Paul Kalkbrenner - Sascha Funk - Zander VT - ...:crazy:
Ghost-Style?: DJ Ghost - Marco Remus - Q-IC - ...
Armada: Andy Moor - Armin Van Buuren - Deadmau5 - Gareth Emmery - Miika Kuisma - ...
Café d'Anvers?: Ida Engberg - Ivan Smagghe - John Dahlback - ...:crazy:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
Privacy Statement