return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 
Tomorrowland 2008 (26&27/07/2008) (pg. 23)
View this Thread in Original format
Devilex
En als ge gewoon naar die rode kruis post stapte en zei dat ge uitdrogingsverschijnselen had? :D
Push2005
quote:
Originally posted by dupondje
Ook vond ik de sfeer in de Armada tent bijvoorbeeld helemaal anders dan op de main. Massas arrogante mensen bv op de main


Ja dat Studio Brusselpubliek op de mainstage zal alleen nog maar doorgroeien als ze zo'n acts blijven boeken als "The Subs" enzo. Walgelijk wat voor soort elektronische muziek StuBru promoot.
Config
ge vergeet wel dat ID&T geen non profit organisatie is blijkbaar. Als ze daar vant weekend drinkwater hadden weggegeven dan zou hun omzet toch nogal drastisch gedaald zijn.

Zelf vind ik ook wel dat ze eigenlijk best wel wat drinkwater mogen voorzien aan de wc's, maar dat ze ervoor kiezen het niet te doen, dat begrijp ik zeker ook wel.
Antony
Hadden wij effe sjans da we zaterdag een brilledooske me 215 euro gevonden hebben. Dus ni echt op een drankbonneke meer of minder gekeken eigelijk :p

Men vriendin hevet dikke week terug, uitgemaakt en was voor mij en men maten de reden om zaterdag geweldig hard te zwelgen. Op de camping al massa's wodca naar binnen geslagen wat met het warme weer een geweldig plan was. Op de wei de wodca wa weggespoeld me pilskes en overal wa rondgehangen, meeste van de tijd in de Bonzai tent waar het geluid me toch ni zo goe leek. Hoogtepunt zaterdag was dj Rush, zalige sfeer en de lasers op zen wildst :crazy: Afgesloten bij Martin Solveig die toch ook voor een leuke boel zorgde.

Zondag redelijk vroeg gaan douchen, toch stond er al een rij wachtenden, maar een halfuurtje aanschuiven was echt wel de moeite waard. Stonden met een massa mensen te wachten op pendelbussen. Net toen er één aankwam was er ook een lijnbus 500 geloofk. Zaten als enigsten op die bus samen met 3 bommakes ofzo en werden zonder omweg vlak voor de ingang afgezet.

De voormiddag in de jacuzzi's gezeten bij P-magazine op de beats van Yves- en Brian-V. Kwam bij Fred Baker aan tijdens Confirmation wat meteen een heerlijk trance-gevoel gaf. Verder nog een stuk Menno gezien, Markus Schulz en Above and Beyond om dan naar de Main te trekken waar we met zen allen hadden afgesproken. David Guetta mixt misschien ni enal. Ma zo'n sfeer en publiek nog maar zelden meegemaakt. Armin vond ik toch een sterke set neerzetten, heb er echt van kunnen genieten. Met Shakedown en Us als uitschieters. Leuk dat hij mee effe in de regen kwam staan. Apprecierde het wel dat er nog zoveel volk bleef.

Twas een geslaagde editie en kan geen zwaar minpunt bedenken van de organisatie. Goe hun best gedaan.

+ de Dexia stand voor gratis zonnecreme, aftersun en deo was geweldig!
Push2005
quote:
Originally posted by Antony
+ de Dexia stand voor gratis zonnecreme, aftersun en deo was geweldig!


Ah, was dat er ? Da's wel nice. Kben net nie verbrand maar thad nie veel gescheeld.
Best zonnecrème meedoen voor Nature One vrijdag :tongue2
christina
quote:
Originally posted by Antony
Hadden wij effe sjans da we zaterdag een brilledooske me 215 euro gevonden hebben. Dus ni echt op een drankbonneke meer of minder gekeken eigelijk :p


da moet pijnlijk geweest zijn voor de persoon die dat kwijt gespeeld is :nervous:
Config
mijn gevonden briefke van 10 euro is er ni veel tegen :toothless
Antony
Was ook wat ik dacht, maar het was geen portefeuille waar nog een paspoort ofzo in zat. Met men vondst te gaan melden zou ik enkel een id&t medewerker blij gemaakt hebben.

Er staan trouwens wat intervieuws en stukken van Armin op StuBru.be, maar krijg ze hier jammergenoeg niet afgespeeld.
DeZmA
quote:
Originally posted by Devilex
Op ILT is er inderdaad ook gratis water, da mag voor mij perfect kraantjeswater zijn. Ik vraag me trouwens af of er door de hitte niet te veel mensen fout gegaan zijn in combinatie met overmatig drug- of drankgebruik.


Toen wij toekwamen rond 3u op zondag zagen we iem tussen 2 securities afvoeren, en twas niet van teveel pintjes :). Ook wel om de paar uur es draagberries gezien. Vind et nu net iets teveel geld om u volledig kapot te zuipen.

Qua trance vooral genoten van Baker en Push. Korte stukjes Schulz en A&B gehoord. Felix the housecat dik in orde, paar topplaatjes gehoord. Lektroluv veel bekende platen en hij amuseert zich ook altijd te pletter. Volk ging mee. Nog wa café d'anvers gezeten, es binnengewipt in kozzmozz zaal en de jump area - hoewel dat laatste meer (of beter enkel) voor entertainment dan voor muzikale redenen was. Wat wel opviel is dat die gasten wel een bijna even grote setup krijgen als de main. Ze hadden beter Armada ofzo omgewisseld met deze stage. Jumpers horen sowieso al een beetje thuis in "beschutte" ruimtes :D . Armin vond ik nix speciaals, maar dit volledig in lijn met zijn show en 95% van de hedendaagse trance. Dat is weer een andere discussie natuurlijk.

Volgend jaar 2 dagen proberen gaan. Doodzonde dat ik Airwave gemist heb.
dupondje
quote:
Originally posted by DeZmA
Toen wij toekwamen rond 3u op zondag zagen we iem tussen 2 securities afvoeren, en twas niet van teveel pintjes :). Ook wel om de paar uur es draagberries gezien. Vind et nu net iets teveel geld om u volledig kapot te zuipen.

Qua trance vooral genoten van Baker en Push. Korte stukjes Schulz en A&B gehoord. Felix the housecat dik in orde, paar topplaatjes gehoord. Lektroluv veel bekende platen en hij amuseert zich ook altijd te pletter. Volk ging mee. Nog wa café d'anvers gezeten, es binnengewipt in kozzmozz zaal en de jump area - hoewel dat laatste meer (of beter enkel) voor entertainment dan voor muzikale redenen was. Wat wel opviel is dat die gasten wel een bijna even grote setup krijgen als de main. Ze hadden beter Armada ofzo omgewisseld met deze stage. Jumpers horen sowieso al een beetje thuis in "beschutte" ruimtes :D . Armin vond ik nix speciaals, maar dit volledig in lijn met zijn show en 95% van de hedendaagse trance. Dat is weer een andere discussie natuurlijk.

Volgend jaar 2 dagen proberen gaan. Doodzonde dat ik Airwave gemist heb.


Armin was deels slecht omdat hij voor commerieel publiek stond ... Set is daaraan zeker aangepast!
Hij heeft Art Of Trance - Madagascar (Push Remix) gespeeld, tot plots soundsystem uitviel :'(:'(

Glaniskanis
quote:
Originally posted by Config
Zelf vind ik ook wel dat ze eigenlijk best wel wat drinkwater mogen voorzien aan de wc's, maar dat ze ervoor kiezen het niet te doen, dat begrijp ik zeker ook wel.

Zoals gezegd is het wel drinkwater :)
Alleen ze hangen expres bordjes daar op, dat doen ze ook altijd zo in NL, daarom krijg je vaak ook geen dopjes op je gekochte flesjes water mee
Progrez
Opmerkelijke vaststelling: Op zondag, met voorsprong de drukste dag van de twee, stond er steevast geen kat in de ghetto-tent. Het deed me weer nadenken over de enorme mogelijkheden van een retro area tijdens het festival.

Ik ben 200% zeker dat ge met een paar goed gekozen retro-namen een volle tent krijgt en een sfeertje om in te kaderen. Nostalgie werkt altijd en we bevinden ons nog steeds in België, dé bakermat bij uitstek der electronische muziek.

Stel u even voor, in deze volgorde:

- Pat Mackenzie (kent iedereen van the mackenzie & jessy, uitstekende opwarmer)
- Jan Vervloet (veelzijdig, ideaal voor de fiocco-liefhebbers)
- Dj Wout (eerste publiekstrekker, kent zijn klassiekers)
- Cherry Moon Trax live (jackpot 1)
- Frank Zolex (duistere doorbijter voor de harde kern)
- Jones & Stephenson live (jackpot 2)
- Yves Deruyter (het dak er 27 keer af)

Deze namen boeken, zonder ongezellige botsauto's in de buurt, en ge hebt gegarandeerd meer volk dan ghetto en electronic en wat weet ik nog allemaal tesamen.

Ik zou bijna durven vragen: wat moet dat kosten om daar zo'n tent te mogen opendoen?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 
Privacy Statement