return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
Tomorrowland 2008 (26&27/07/2008) (pg. 3)
View this Thread in Original format
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Config
nu alleen j00f nog daar :D


Ik hoop dat ze die nog strikken. Der was vorig jaar in ieder geval toch sprake van om hem dit jaar opnieuw te vragen. De timetable was in 2007 niet goed weergegeven en er zijn toen toch mensen geweest die hem hebben gemist. Maar met zes namen staat die stage toch al vrij goed volgeboekt, dus kweet niet ... mss dat er niets meer bijkomt???
Devilex
Met Astral Projection en Yahel hebben ze toch terug twee grote namen op die kleine stage. Het moet budgetair nog een beetje haalbaar zijn ook é.
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Devilex
Met Astral Projection en Yahel hebben ze toch terug twee grote namen op die kleine stage. Het moet budgetair nog een beetje haalbaar zijn ook é.


Dat besef ik maar al te goed. Maar vermits ze na de 2007 versie zeiden om joof dit jaar weer te zorgen, had ik er wel enigzinds op gehoopt. Gezien de huidige line-up lijkt de kans mij inderdaad ook niet zo groot meer dat joof nog geboekt zal worden, enerzijds budgetair, anderzijds ook doordat ze reeds 6 namen op de line-up hebben staan waarvan ik vermoed dat zowel Astral Projection als Yahel toch al 2u draaien.

blijf het wel jammer vinden, joof zn set was vorig jaar de beste die ik gedurende het hele weekend heb gehoord. En ook zn set in Illusion vond ik vetjes :D
Remofski
Ik wil Giuseppe Ottaviani! Samen met Above & Beyond zou die line-up dan extra goed knallen. De wereld is klaar voor een nieuwe generatie uplift me dunkt. ;)
Config
quote:
Originally posted by Remofski
Ik wil Giuseppe Ottaviani! Samen met Above & Beyond zou die line-up dan extra goed knallen. De wereld is klaar voor een nieuwe generatie uplift me dunkt. ;)


Ottaviani was vorig jaar maar redelijk boring eigenlijk..
Push2005
Tiësto
Devilex
quote:
Originally posted by Config
Ottaviani was vorig jaar maar redelijk boring eigenlijk..


Het geluid in die tent was dan ook beneden alle peil.

En Tiësto zou dit jaar inderdaad wel eens de afsluiter op de mainstage kunnen zijn, kan me anders niet direct een naam voor de geest halen die daar geschikt zou voor zijn.
Jasperovitsj
Sasha :p



Of Sven Väth
Devilex
In feite mogen ze wel eens een "minder bekend" iemand op de mainstage laten afsluiten, dan is het elders zo geen leegloop om 22u.
Push2005
quote:
Originally posted by Devilex
In feite mogen ze wel eens een "minder bekend" iemand op de mainstage laten afsluiten, dan is het elders zo geen leegloop om 22u.


De Q-stage loopt niet leeg :p

The_G0dfather
Robert Hood id kozmozz tent/andere por favor
Remofski
quote:
Originally posted by Config
Ottaviani was vorig jaar maar redelijk boring eigenlijk..


Wa zegde gij nu??? Ik kwam half klaar bij die zijn set. :eyespop: Een muzikaal genie als je het mij vraagt.

quote:
In feite mogen ze wel eens een "minder bekend" iemand op de mainstage laten afsluiten, dan is het elders zo geen leegloop om 22u.


Gelijk op Trance Energy zeker? :nervous: Brrrr, nee bedankt.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
Privacy Statement