|
Tomorrowland 2008 (26&27/07/2008) (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| Config |
| haha de zondag staan echt wel veel grote namen tegenover elkaar als afsluiter, ze hadden et beter anders geregeld zodat sommige tranceliefhebbers zowel naar Armin als naar Above & Beyond zouden kunnen gaan kijken, maar ik ga toch lekker naar Sasha :D |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Config
haha de zondag staan echt wel veel grote namen tegenover elkaar als afsluiter, ze hadden et beter anders geregeld zodat sommige tranceliefhebbers zowel naar Armin als naar Above & Beyond zouden kunnen gaan kijken |
tis nie waar hé? :whip: |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Config
haha de zondag staan echt wel veel grote namen tegenover elkaar als afsluiter, ze hadden et beter anders geregeld zodat sommige tranceliefhebbers zowel naar Armin als naar Above & Beyond zouden kunnen gaan kijken, maar ik ga toch lekker naar Sasha :D |
Vanwaar haalt ge die info eigenlijk, want ik vind nog nergens iets? |
|
|
| Config |
| ik heb dat ergens opgevangen.. aan de hand van de line up's per tent kunt ge toch al redelijk veel uitmaken, don't take me for granted tho |
|
|
| Jasperovitsj |
| Was er trouwens geen dj-contest dit jaar? |
|
|
| Real |
| Kdenk het niet, zonde. :) |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Was er trouwens geen dj-contest dit jaar? |
ja toch wel, bij jim namelijk. Er zijn finalisten geselecteerd en vanaf dan wordt er weer een spam contest georganiseerd om te bepalen wie er zal winnen. Er zal binnenkort een spotje op jim lopen hieromtrent. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Achzo, een "wie het meeste vriendjes heeft wint" contest. Dan hoeft het voor mij ook niet :) |
|
|
| FredNova |
| AvB en A&B spelen niet op hetzelfde tijdstip hoor... |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by FredNova
AvB en A&B spelen niet op hetzelfde tijdstip hoor... |
Dan ist goe :) |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Config
ja toch wel, bij jim namelijk. Er zijn finalisten geselecteerd en vanaf dan wordt er weer een spam contest georganiseerd om te bepalen wie er zal winnen. Er zal binnenkort een spotje op jim lopen hieromtrent. |
Blijkbaar is Simon Steur ook een van de tien kandidaten, toch maar eens stemmen dan :) |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Blijkbaar is Simon Steur ook een van de tien kandidaten, toch maar eens stemmen dan :) |
Ja, daar heb ik toch ook voor gestemd :) |
|
|
|
|