|
Tomorrowland 2008 (26&27/07/2008) (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Config |
| quote: | Originally posted by Remofski
Wa zegde gij nu??? Ik kwam half klaar bij die zijn set. :eyespop: Een muzikaal genie als je het mij vraagt.
|
vond Le Saux en YDR beter in ieder geval. Kheb zeker en vast genoten van Ottaviani ook, maar toch niet in die mate dat ik er half klaar zou van komen. nog zelfs geen honderdste.
Anyway, ik zat eigenlijk te denken dat Above & Beyond geboekt zijn om af te sluiten op de main stage? |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Config
vond Le Saux en YDR beter in ieder geval. Kheb zeker en vast genoten van Ottaviani ook, maar toch niet in die mate dat ik er half klaar zou van komen. nog zelfs geen honderdste.
Anyway, ik zat eigenlijk te denken dat Above & Beyond geboekt zijn om af te sluiten op de main stage? |
volledig akkoord met deze post. Le Saux en YDR waren echt stukken beter dan Ottaviani, die eigenlijk niets meer dan degelijk was. En hoewel ik er eigenlijk op hoop dat Tiësto gaat afsluiten, zou het mij ook niet verwonderen dat A&B afsluiten op de main.
| quote: | | Gelijk op Trance Energy zeker? :nervous: Brrrr, nee bedankt. |
idd, dat was alles behalve een succes :p |
|
|
| Remofski |
Le Saux heb ik door omstandigheden voor een groot deel gemist, maar wat ik ervan hoorde, vond ik wel goed. Niet zoooo goed als GO, maar hij deed zen best natuurlijk. ;) YDR vond ik eigenlijk zwaar tegenvallen: op The Rebel na, vond ik zijn set heel teleurstellend en te hard. En srry, maar ik ben Nu NRG to da bone vrees ik, Giuseppe draaide al mijn lievelingsplaten van hem zowat. Had hij nu nog G&M Project - Sunday Afternoon (Nu NRG mix) gedraaid, hadden ze mij daar mogen buitendragen achteraf.
Ik wil ook van de gelegenheid gebruik maken om hier nog eens op de kop van Mark Sherry te kakken. Tijs Vandenbroucke, als je dit leest: maak niet dezelfde fout als je Nederlandse collega's. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Remofski
Ik wil ook van de gelegenheid gebruik maken om hier nog eens op de kop van Mark Sherry te kakken. Tijs Vandenbroucke, als je dit leest: maak niet dezelfde fout als je Nederlandse collega's. |
MArk Sherry heeft precies echt wel uwe hele avond verpest :p |
|
|
| Remofski |
| Echt waar jom, het scheelde echt niet veel. Den afsluiter blijft het meest verse in uw geheugen zitten eh. Vorig jaar liep ik nog een paar weken op wolkjes omdat ik toen eruit was gegaan met Johan Gielen. Nu moet ik de hele tijd m'n best doen om aan Tiësto en Rank 1 te denken. :) Maar goed, ik ben aan het zeuren, beetje te rancuneus ofzo. :tongue2 |
|
|
| firaga |
| quote: | Originally posted by Devilex
Astral Projection :tongue3 |
kzal stiekem de rest van de B2B stage verklappen :)
maar shht he ;)
ASTRAL PROJECTION
YAHEL
GMS
FIRAGA
NORION
R-DEEM
oleeeeeeee
en voor de liefhebbers....http://www.tranceaddict.com/forums/...8&forumid=72&s=
HIER ZAL JOOF OOK SPELEN :):eyespop: |
|
|
| Fomas |
| Zou het weer gedaan zijn om 12u/1u of gaan ze er eindelijk eens een volwaardig weekend van maken? |
|
|
| FredNova |
*kick*
+
Andy Moor
Armin Van Buuren
Brian G
British Murder Boys
Claude Young
DJ Ghost
Ellen Allien
Ida Engberg
Ivan Smagghe
Felix Dahousecat
Marco Remus
Martin Solveig
Miika Kuisma
Push (live)
Simon Bassline Smith
Simon Dunmore
Steve Bug
Superpitcher
Yahel
Zander Von T
... |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by FredNova
Andy Moor
Miika Kuisma
Push (live)
|
Huzzah! :) |
|
|
| Krisix |
| Wordt weer twee dagen volop feesten peis ik :crazy:. Namen zien er al goed uit! |
|
|
| Magistrate |
| wow weeral zot :eyes: ik ben toch wel blij dat we id&t hebben (hoewel de meesten vinden van niet..) |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by firaga
ASTRAL PROJECTION
YAHEL
GMS
FIRAGA
NORION
R-DEEM |
+
| quote: | Originally posted by FredNova
Andy Moor
Armin Van Buuren
Miika Kuisma
Push (live)
... |
is al een leuke line-up :)
en dan waren Gareth Emery en A&B al bekend |
|
|
|
|