|
Tomorrowland 2008 (26&27/07/2008) (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Progrez |
| Die nette prijs is toch zeer relatief te noemen als ge weet dat ge voor twee dagen Nature One (zonder camping) 56 EUR betaalt. |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Progrez
Die nette prijs is toch zeer relatief te noemen als ge weet dat ge voor twee dagen Nature One (zonder camping) 56 EUR betaalt. |
Terwijl ge voor één avondje in' Sensation White in NL dan ook weer 65 euro betaalt... ;)
Zowiezo is de prijs van Nature One echt wel mooi ja, kans is dan ook zeer groot dat wij dit jaar naar daar zullen trekken.. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Progrez
Die nette prijs is toch zeer relatief te noemen als ge weet dat ge voor twee dagen Nature One (zonder camping) 56 EUR betaalt. |
Haha; inderdaad.
Maar bij Tomorrowland krijg je er paddestoelen, tuinkabouters, kerstversiering en bubbelbaden bij  |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Push2005
Haha; inderdaad.
Maar bij Tomorrowland krijg je er paddestoelen, tuinkabouters, kerstversiering en bubbelbaden bij |
én FredNova!
:D |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by christina
én FredNova!
:D |
ge moet de mensen nu ook ni wegjagen he |
|
|
| E-motion_error |
Maandag volgt volledige line-up maar er zou al een flyer circuleren met de volledige line-up op, o.a. Pierre, Jennifer Cardini en weer David Guetta op staan.
Volgens Myspace zouden ook volgende artiesten er zijn:
DJ Fire
+ Thomas Muller
+ Quentin Harris
+ El Carlitto
+ Ferry Tayle
+ Dave Ellesmere
+ Guy Ohm |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by FredNova
ge moet de mensen nu ook ni wegjagen he |
vorig jaar mocht het nochtans wel :toothless |
|
|
| Devilex |
| David Guetta :crazy: |
|
|
| Real |
| Joy. Hopelijk Bob Sinclar ook weer terug. :wtf: |
|
|
| E-motion_error |
Mjah het zijn wel die namen waar de grote massa op afkomt natuurlijk, niet op artiesten als Above & Beyond.
En podia genoeg natuurlijk |
|
|
| Real |
| Tuurlijk! Het stoort me niks, er zijn interessante namen genoeg. Zolang ze Regi maar niet uitnodigen is't mij allemaal eender. :p |
|
|
|
|