|
Tomorrowland 2008 (26&27/07/2008) (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| Progrez |
| Ik blijf overnachten in 't stad. Kwestie van niet scouts-gewijs om 1u in mijn nest te moeten kruipen. |
|
|
| Devilex |
| Ik zal toch content zijn dat ik na zo een zwaar dagske in mijne nest kan kruipen. |
|
|
| IgnazZio |
Roll Call
Zaterdag:
FUSyke
BZRK
Antony
Ignazzio
Zondag:
FUSyke
Kelly*
BZRK
Antony
Ignazzio
Camping:
Antony
BZRK |
|
|
| FenixStyle |
Roll Call
Zaterdag:
FUSyke
BZRK
Antony
Ignazzio
FenixStyle
Zondag:
FUSyke
Kelly*
BZRK
Antony
Ignazzio
FenixStyle
Camping:
Antony
BZRK
FenixStyle |
|
|
| FCB_Fanatic |
Roll Call
Zaterdag:
FUSyke
BZRK
Antony
Ignazzio
FenixStyle
FCB_Fanatic
Zondag:
FUSyke
Kelly*
BZRK
Antony
Ignazzio
FenixStyle
FCB_Fanatic
Camping:
Antony
BZRK
FenixStyle
FCB_Fanatic |
|
|
| E-motion_error |
| quote: | July 27, 2008 - Tomorrowland Festival Apperance CANCELED!
Dear friends,
I regret to inform you that I will not be performing at the Tomorrowland Festival in Belgium on July 27, 2008. This booking has been in the works for over 3 months but unfortunately i will not be attending due to breach of contract. We were informed "that there are over 160 DJ's to cover" and for some reason our basic requirements could not be dealt with in a timely manner so unfortunately I am unable to attend this festival.
I look forward to seeing you all on my next tour in Spain. Details for the Spain tour will be online soon.
Thanks & regards.
Cy
|
Claude Young komt dus niet...behoorlijk amateuristisch wel van ID&T |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by E-motion_error
Claude Young komt dus niet...behoorlijk amateuristisch wel van ID&T |
allee, als gij het zegt...
ge moest eens weten wat voor eisen sommige van die pipo's stellen
ze denken dat ze God zelf zijn
zal hier wel over extreme hotel eisen gaan... maar als ze van elders grotere fee krijgen zeggen ze zelf gewoon even ervoor af |
|
|
| E-motion_error |
:)
'basic requirements' leek mij eerder over apparatuur te gaan, als het over extreme hoteleisen gaat begrijp ik het wel maar wat ik niet begrijp is dat dit door Claude Young naar buiten gebracht moet worden. Als ID&T respect heeft voor zijn bezoekers zet het van zodra ze weten dat hij niet komt een bericht op hun site, nu staat Claude Young nog steeds in de timetable
Geen nood ik kom 2 dagen omdat ik het een prachtig evenement vind maar dat wil niet zeggen dat ik ID&T daarom verafgood, als het goed is is het goed als het niet goed is mag het ook gezegd worden |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by FredNova
allee, als gij het zegt...
ge moest eens weten wat voor eisen sommige van die pipo's stellen
ze denken dat ze God zelf zijn
zal hier wel over extreme hotel eisen gaan... maar als ze van elders grotere fee krijgen zeggen ze zelf gewoon even ervoor af |
Blijkbaar was er wel een overeenkomst gesloten die niet is nageleefd.
Of worden niet alle elementen (zoals hotelverblijf e.d.) in het contract opgenomen? |
|
|
| christina |
| jeej gratis toiletten! da werd tijd:D |
|
|
| Config |
Ni neuten !
Roll Call
Zaterdag:
FUSyke
BZRK
Antony
Ignazzio
FenixStyle
FCB_Fanatic
Config
Zondag:
FUSyke
Kelly*
BZRK
Antony
Ignazzio
FenixStyle
FCB_Fanatic
Config
Camping:
Antony
BZRK
FenixStyle
FCB_Fanatic
Config |
|
|
| Devilex |
Roll Call
Zaterdag:
FUSyke
BZRK
Antony
Ignazzio
FenixStyle
FCB_Fanatic
Config
Devilex
Den Backer
Zondag:
FUSyke
Kelly*
BZRK
Antony
Ignazzio
FenixStyle
FCB_Fanatic
Config
Devilex
Den Backer
Camping:
Antony
BZRK
FenixStyle
FCB_Fanatic
Config
Devilex
Den Backer |
|
|
|
|