return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 
Tomorrowland 2008 (26&27/07/2008) (pg. 21)
View this Thread in Original format
Magistrate
toen ik weg ging werd daar Pjanoo gedraaid met paar 100 man daarrond geperst, massas ambiance, maar was dan ook enige 'stage' waar er nog geluid uit kwam :)
Config
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Is er niemand naar Sasha geweest? En wat heeft Mike dan allemaal wel of niet gespeeld tijdens Push live? :)

Sasha was waarlijk geweldig ! Hij begon al meteen met een zalige remix van COMA , om daarna in trancy minimal sfeer verder te gaan. Puur genieten was het, en voor mij zeker één van de beste sets die ik ooit gehoord heb. Ook nog een prachtig moment beleefd toen achter de booth opeens het voorwerk zichtbaar was dat werd afgeschoten aan de mainstage. Perfect zichtbaar voor iedereen die zich daar aan het rot amuseren was, jammergenoeg was mijn gsm al plat na dag 1, want deze beelden waren om lyrisch van te worden :D
Voor de rest waren de meeste van de sets tijdens het weekend best in orde. En raar maar waar, volgens mij was Dark Flower (Joris Voorn mix) de meest gespeelde plaat. En terecht :tongue2

Gehoord tijdens de tweedaagse: Dj Fire, Elof, Cape Town, Airwave (MACHTIG!, sommige van de live acts kwamen er wel niet volledig uit, maar toen die gast - was dat Ferry Tayle? - met zijn saxofoon op die break begon te spelen was het echt een lust voor het oor, creeërde echt een zalig sfeertje op de track die toen speelde), Miika Kuisma (heerlijke en driving melodies), Andy Moor, Gareth Emery (Another You, Another Me oa.), YDR (weeral platte meuk om mee te beginnen, dus naar: ) Astral Projection (terug een super sfeer op B2B, niemand die ook maar een seconde tijd had om het strandje van vorig jaar te missen); en dan op zondag: Bij het binnenkomen hoorde ik vanop CdA al meteen The Holy Grail knallen, dus toch maar even die track gaan uitluisteren daar, daarna Fred Nova (deftige set oa. ook Dark Flower erin), Fred Baker (ging bij momenten echt heerlijk door), Menno de Jong (Geen slechte set, maar ook niet zo stunning, Toch Dark Flower, weliswaar te hoog bpm en een klote edit), Dominik Eulberg (de tijd dat ik er stond draaide die echt heerlijk) Push Live (ik had gehoopt op Strange World en The Legacy en het waren zowaar de eerste 2 platen uit de set, heel dik in orde ), Markus Schulz (een paar tracks en dan naar main), Dr. Lektroluv (de laatste 3 kwartier gehoord, was in orde, oa. de onvermijdelijke My Moon My Man passeerde de revue), Carl Cox (begon tight, daarna zwakte het voor mij toch wat af), Above & Beyond (na 40 minuten vocals toch maar vertrokken, ze speelden wel een 2K8 rework van een Airwave plaat, waarvan de naam me nu even ontglipt, de geek was weer aant springen en aant doen), Dubfire (alle bekende remixes gehoord, super!, en daar is ook Dark Flower voor de derde keer, natuurlijk wel op de juiste bpm nu; GENIETEN!), Sasha (meer dan waardige afsluiter!)

En voor de rest? Mijn tent is kapot :gsmile:
Moisture
Zat dit jaar in Spanje..

Staan er ergens sets?
FCB_Fanatic
Ondertussen ook terug thuis van een leuk weekendje TL. Ik heb mij goed geamuseerd, maar het had beter kunnen zijn had ik hier en daar eens voor een andere stage gekozen. Risico's van het vak zeker :toothless

Zaterdag
Goed op tijd vertrokken en ook gearriveerd om dan na veel draag en sleurwerk aan de campingingang aan te komen :p. Hier verdient ID&T al onmiddellijk een pluim: veel beter georganiseerd dan vorig jaar waardoor we heel wat vlugger binnen waren ... 10u was het op dat moment. Nadat onze tent was opgezet zijn we rond 13u dan richting bus en festivalterrein getrokken.

Aangekomen aan het festivalterrein hebben we eerst het terrein een beetje geinspecteerd. Ook hier een pluim voor ID&T voor oa het gratis maken vd toiletten.
Daarna naar de Bonzai tent getrokken en het viel vlug op dat het er niet echt druk was. Dat zou jammer genoeg ook een groot deel van de dag zo blijven. Ik heb er in ieder geval van een leuke openingsset genoten van DJ Fire. "Taste Of Summer" was een leuke afsluiter daar. Ook daarna ging Elof goed van start met ... trance!!! Ik had het niet echt verwacht eerlijk gezegd. Cape Town nam het daarna over en startte met Albatros en speelde daarna nog een hele hoop andere eigen platen. Ik vond het zeer aangenaam, maar zoals Luc al aangaf was het wel jammer dat er niet voor een aantal oudere tracks werd gekozen.
Dan heeft Airwave het alleen overgenomen en die heeft mijn verwachtingen volldig ingelost. Veel van zn nieuwe tracks gedraaid in combinatie met een aantal leuke live perfmances. Hoogtepunt van zn set ... INNERSPACE !!!! :crazy: :eyespop: Eindelijk heb ik deze eens live kunnen horen :tongue2

Na Airwave er dan uiteindelijk voor gekozen om naar de B2B te gaan ... net zoals vorig ging het er ook nu weer enorm energiek aan toe. Wel vond ik de locatie vorig jaar leuker. We hebben er nog het einde van Yahel en het begin van GMS meegepikt. Daarna iets gaan eten en teruggekeerd naar de Bonzai voor Andy Moor en Gareth Emery. Dat werd uiteindelijk een teleurstelling. Beide sets waren niet slecht maar ze ontbraken energie en afwisseling naar mijn mening. Ze konden mij niet de hele tijd boeien. Ik ben dan ook voor het einde van Gareth Emery zn set terugegaan naar de B2B om daar de eerste dag af te sluiten met Astral Projection ... GEWELDIGE SET!!!! :crazy:
Enige platen die ik heb herkend waren Open Society en Amen, maar ze hebben vast en zeker nog meer eigen materiaal gedraaid. Enorm genoten daar ... Uiteindelijk moet ik precies wel spijt hebben dat ik Firaga heb gemist, zeker met de mindere sets van Andy Moor en Gareth Emery in het achterhoofd en het feit dat hij mij vorig jaar ook al enorm kon boeien ... het zal voor binnekort zijn in Hasselt :p

Na de set van Astral Projection teruggekeerd naar de camping en daar nog tot na 4u fun gehad om dan toch nog een vier uurkes geslapen te hebben.

Zondag
Vroeg uit de veren dus en het was al onmiddellijk duidelijk dat het een zware dag ging worden: vermoeid, spierpijn, pijn aan mn voeten :p. Tijdig vertrokken en eenmaal aangekomen de set van Frd Nova meegepikt. Leuke set!!! Daarna Fred Baker, en ook hij speelde zeer goed. Het einde van zn set vond ik wel iets minder. Menno kon mij daarna niet echt boeien, ik heb hem al beter sets weten spelen. Tussen die drie sets door ook hele delen meegepikt van buiten de tent: wat gegeten en gedronken, in de zon gerelaxed, van het uitzicht genoten ;) :toocool:.
Het einde van Menno zn set heb ik wel nog meegepikt binnen in afwachting van Push live. Daar bleek alvast énorm veel volk voor zijn gekomen, de tent zat echt goed gevuld op dat moment. Ik heb alvast met volle teugen van de performance genoten. Hieronder nog hetgeen ik van zn set weet (mogelijk ontbreken één à twee platen):

Push - The Legacy
Push - Strange worlds
Push - Into My Sound Of Music
Jones & Stephenson - The First Rebirth (Liquid Overdose Remix)
Push - Universal Nation

Na Push ben ik dan vertrokken richting main stage, ik had niet zo'n zin in Markus. Aan de main dan een leuk plaatstje gezocht op de heuvel om te relaxen en genoten van Dr. Electroluv en Carl Cox. Niet memorabel, maar leuk. Voor A&B nog de tijd genoten om te eten om dan een degelijke set te zien van hen. Afsluiten deden we uiteindelijk aan de main voor AvB. Mij kon hij niet echt boeien. Met Strange World wel een leuke afsluiter gehoord.

Opvallend: HEEL veel Airwave platen gehoord. Airwave speelde zelf natuurlijk een heleboel eigen platen maar daarnaast ook nog een heleboel andere dj's zn platen horen draaien (Menno en A&B draaiden er twee, Markus heb iker ook zeker één horen draaien op het einde van zijn set).

Conclusie: een geslaagde editie die zelfs nóg beter had kunnen zijn mits een betere keuze van DJ's van mijzelf. Het weer zat énorm goed mee, goede organisatie van ID&T, veel schoon volk :p ... Volgend jaar ben ik normaal weer van de partij.

DJ's:
+++ Astral Projection, Airwave, Push Live, Cape Town
++ DJ Fire, DJ Elof, Fred Baker, A&B, Yahel, GMS, Fred Nova
+ Menno De Jong, AvB, Andy Moor, Gareth Emery

geen echt slechte sets gehoord dus, gewoon een aantal mindere :)
Devilex
Astral Projection heeft ook nog een lange versie van Mahadeva gebracht, prachtige break trouwens die daar in zat, was echt subliem.

Bertn
heh, push - strange world op stubru, dat we dat nog mogen meemaken
Real
Push - The Legacy

Yahel & Eyal Barkan - Voyage

Fred Baker vs Nyram - Confirmation

Tiesto - 10 Seconds Before Sunrise (First State Remix)

Geluid is wel redelijk kut ...
Glaniskanis
Sasha draaide in Nederland op Rockit ook al de sterren van de hemel... blij dat ie zo te horen de dag erna, op Tomorrowland, het hoge niveau heeft kunnen doorzetten
Gladius
wtf, is dien Voyage wel de originele versie? wa komt dien verschrikkelijken beat daar ineens tussen doen? =<
E-motion_error
Jaja 't was de originele versie, denk dat het aan zijn toestel ligt :D

Lijkt wel een jump-versie

Real
quote:
Originally posted by Gladius
wtf, is dien Voyage wel de originele versie? wa komt dien verschrikkelijken beat daar ineens tussen doen? =<

Dat ligt idd aan mijn digitale camera. :)
Matzi
'k heb wel enkele kleine minpuntjes aan te merken op de organisatie

1: het niet voorzien van gratis drinkwater op 2 snikhete dagen ... Ik heb minstens 40€ opgedaan aan enkel drinken al
2: niet genoeg pendelbussen imo van de camping naar de wei
3: het wel zeer traag verlopen van het fouilleren en bandjes dichtknijpen + bij het einde de chaos doordat een deel de lift wou gebruiken en alles dus grandioos toestropte ...
4: op de camping waren het zeer zanderige gronden, terwijl er nog 2 terreinen (met merkelijk meer gras) niet in gebruik waren...Gevolg? Massa's modder in onze tent na die stortbuien.

+ (Niet aan de organisatie te wijten dit keer) Iemand heeft de tent van vrienden van me, tot 2keer toe op de grond gegooid! Eerste keer om plaats te ruimen voor een andere tent, 2e keer om 2 rugzakken te stelen (waar huissleutels en dergelijke inzaten ...)
Als iemand zich geroepen voelt, die sleutel mag nog steeds terecht komen ;)

Over de muziek zelf

Dag 1: Airwave heeft echt wel mijn dag gemaakt ! Geweldig toen die kerel op zijn saxofoon begon te spelen ! Strak setje met veel afwisseling, zeer goed te pruimen.

Dag 2: David Guetta heeft het meeste sfeer gebracht, maar in mijn ogen is dat alleen maar te wijten aan het feit dat het Belgische publiek nog meer voor electrohouse te vinden is dan voor trance... Armin was geweldig en heeft het event in stijl afgesloten ! Ondanks de regen zat de sfeer er zeer goed in en bleef hij iedereen meekrijgen! Going Wrong was de plaat van de dag voor mij, ik had echt n kippevel-moment helemaal vanvoor !

Volgend jaar weer van de partij maar dan VIP
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 
Privacy Statement