|
Tomorrowland 2008 (26&27/07/2008) (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| FCB_Fanatic |
| geen Deadmau5 ... geen probleem voor mij, moest die toch nie echt zien :p. Hopelijk komt der ne naam in de plaats die mij wel kan boeien :) |
|
|
| Dark Apostle |
Amai ik ben onder de indruk van de Q-stage
Deepack, Zany, The Viper, Ballistic....allemaal uit mijne jonge tijd :p
Zijn die allemaal op de Hump-bandwagon gesprongen of hebben de organisators gekozen om de al langere bestaande dj's binnen het hardstyle gebeuren terug wat meer ruimte te geven? |
|
|
| djcresto |
| bonzai en armada tent zien er echt vetjes uit :) Nu eens hopen op mooi weer. |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Progrez
Die nette prijs is toch zeer relatief te noemen als ge weet dat ge voor twee dagen Nature One (zonder camping) 56 EUR betaalt. |
mja kan goed zijn maar nature one is serieus overrated IMHO! (kut... overrated,.... IMHO.... tranceaddict afkickverschijnselen) |
|
|
| FenixStyle |
| Weet er eigenlijk iemand hoe het staat met de vvk van (camping)tickets? Was vandaag eens gaan horen in de FRS of camping A nog beschikbaar was, maar daar zei men dat ze niet konden zien voor welke camping die tickets waren?! |
|
|
| Gladius |
| weinig nieuwe/originele trancenamen. I'll pass denk ik |
|
|
| Devilex |
| Ik ga ook is om tickets één dezer. |
|
|
| Config |
| ik ga er morgen achter, hopelijk nog plek op camping A :p |
|
|
| Devilex |
| Ik hoop ook da ik dit jaar op camping A lig, die tocht naar camping B vorig jaar was een ware hel :nervous: |
|
|
| Config |
| Volgens dak gehoord heb is er maar 1 camping meer dit jaar op Tomorrowland, kan iemand dat bevestigen? Camping A zou verdwijnen en Camping B wordt uitgebreid? Op het ticket kon je alleszins niets lezen, en die FR dese wist van niets natuurlijk. |
|
|
| Den Backer |
| quote: | Originally posted by Config
Volgens dak gehoord heb is er maar 1 camping meer dit jaar op Tomorrowland, kan iemand dat bevestigen? Camping A zou verdwijnen en Camping B wordt uitgebreidt? Op het ticket kon je alleszins niets lezen, en die FR dese wist van niets natuurlijk. |
Het zelfde hier, net 3 gekocht.. Fred more info would be welcome! |
|
|
| Den Backer |
Net Fred gebeld, en hij weet het zelf niet hoe de camping is geregeld dit jaar.
Mailtje gestuurd nr ID&T, afwachten dus.. |
|
|
|
|