return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
Tomorrowland 2008 (26&27/07/2008) (pg. 11)
View this Thread in Original format
FCB_Fanatic
geen Deadmau5 ... geen probleem voor mij, moest die toch nie echt zien :p. Hopelijk komt der ne naam in de plaats die mij wel kan boeien :)
Dark Apostle
Amai ik ben onder de indruk van de Q-stage

Deepack, Zany, The Viper, Ballistic....allemaal uit mijne jonge tijd :p

Zijn die allemaal op de Hump-bandwagon gesprongen of hebben de organisators gekozen om de al langere bestaande dj's binnen het hardstyle gebeuren terug wat meer ruimte te geven?
djcresto
bonzai en armada tent zien er echt vetjes uit :) Nu eens hopen op mooi weer.
Kaidreas
quote:
Originally posted by Progrez
Die nette prijs is toch zeer relatief te noemen als ge weet dat ge voor twee dagen Nature One (zonder camping) 56 EUR betaalt.

mja kan goed zijn maar nature one is serieus overrated IMHO! (kut... overrated,.... IMHO.... tranceaddict afkickverschijnselen)
FenixStyle
Weet er eigenlijk iemand hoe het staat met de vvk van (camping)tickets? Was vandaag eens gaan horen in de FRS of camping A nog beschikbaar was, maar daar zei men dat ze niet konden zien voor welke camping die tickets waren?!
Gladius
weinig nieuwe/originele trancenamen. I'll pass denk ik
Devilex
Ik ga ook is om tickets één dezer.
Config
ik ga er morgen achter, hopelijk nog plek op camping A :p
Devilex
Ik hoop ook da ik dit jaar op camping A lig, die tocht naar camping B vorig jaar was een ware hel :nervous:
Config
Volgens dak gehoord heb is er maar 1 camping meer dit jaar op Tomorrowland, kan iemand dat bevestigen? Camping A zou verdwijnen en Camping B wordt uitgebreid? Op het ticket kon je alleszins niets lezen, en die FR dese wist van niets natuurlijk.

Den Backer
quote:
Originally posted by Config
Volgens dak gehoord heb is er maar 1 camping meer dit jaar op Tomorrowland, kan iemand dat bevestigen? Camping A zou verdwijnen en Camping B wordt uitgebreidt? Op het ticket kon je alleszins niets lezen, en die FR dese wist van niets natuurlijk.

Het zelfde hier, net 3 gekocht.. Fred more info would be welcome!
Den Backer
Net Fred gebeld, en hij weet het zelf niet hoe de camping is geregeld dit jaar.
Mailtje gestuurd nr ID&T, afwachten dus..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
Privacy Statement