|
Tomorrowland 2008 (26&27/07/2008) (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| Antony |
| zijn er nog tickets voor de camping? zaterdag waarschijnlek een stel halen dan... |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by BZRK
Ja, daar heb ik toch ook voor gestemd :) |
same, obviously
Maar ook omdat ik wat lekkere Voorn platen wil horen :D |
|
|
| FUSyke |
| Official after party @ La Rocca > Sander Kleinenberg |
|
|
| FUSyke |
| Op de site van ID&T staat de timetable, maar ik kan hem niet openen. Lukt het bij jullie? |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Op de site van ID&T staat de timetable, maar ik kan hem niet openen. Lukt het bij jullie? |
Nu wel ;)
Hier is ie: http://www.id-t.be/tomorrowland/nl/..._TL_2008_NL.pdf
Hmm, der klopt nog iets niet met dat bestand. Er staat 2x de zondag in en geen zaterdag... |
|
|
| BZRK |
Prachtig, Armada stopt vroeger en dan iedereen naar een afsluiter naar keuze  |
|
|
| FCB_Fanatic |
| line-up van de zondag bevalt mij wel, maar der is buiten de Armada area dan ook niet veel bezienswaardig voor mij die dag. Veel konden ze dus voor mij dan ook niet verkeerd doen :p |
|
|
| FUSyke |
| Afwisseling tussen Main & CdA. En afsluiten met Gui Boratto. |
|
|
| Config |
| Gui Boratto vs Armin vs Sasha dus. Zullen dan maar voor Sasha gaan, Boratto al 2 keer live gezien ondertussen :) |
|
|
| Eagle` |
| diee pdf vermeldt 2 keer dezelfde dag kan da ? :s |
|
|
| Antony |
| Hoe zit het met de Dexia korting op de tickets? Bij Fnac en FRS wisten ze van niks. Kuntge er dan ook kopen/bestellen in u Dexia kantoor zelf? |
|
|
|
|