|
[27-09-2008] Antwerp is Burning (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Margaux |
| Echt die kent ge niet of wat? Heeft imo toch een keigoede remix van Andrelli & Blue - Imagine gemaakt en nu is Lost for words uit. Durado was toch ook wel een bekend liedje dacht ik en Paradigm en hij heeft nu ook een radioshow op AH.fm... |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Margaux
Echt die kent ge niet of wat? Heeft imo toch een keigoede remix van Andrelli & Blue - Imagine gemaakt en nu is Lost for words uit. Durado was toch ook wel een bekend liedje dacht ik en Paradigm en hij heeft nu ook een radioshow op AH.fm... |
Doe geen moeite Margaux, ze vinden hier elke DJ die nog niet lang meedraait toch maar arrogant. Ze horen liever iemand die in 1999 zijn hoogdagen beleefde. |
|
|
| Real |
| Kheb net naar een sample van die remix van Imagine geluisterd. Dit lijkt mij maar een 13-in-een-dozijn ASOT-productie, niet? Niet echt een argument om op AiB te staan lijkt me, dan kan je evengoed Sean Tyas vragen. :o |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by BZRK
Doe geen moeite Margaux, ze vinden hier elke DJ die nog niet lang meedraait toch maar arrogant. Ze horen liever iemand die in 1999 zijn hoogdagen beleefde. |
Nope; het draait allemaal om kwaliteit/originaliteit.
Ik heb hier zelden of nooit kritiek gezien op namen als Sied Van Riel of Andy Duguid ofzo. Die zijn er ook pas bijgekomen.
Maar laat de Santerna's, Firestorms, Mike Nichols, Daniel Kandi's, Will B's, Kamil Polners, Sequentia's Marninxen, Aly & Fila's, Sunny Laxen en Estiva's van de scene zich eerst maar eens bewijzen in wat creativiteit. Dat zijn allemaal plooiers die produceren conform de ASOT-sound; welke meerwaarde kunnen die nu brengen op Antwerp Is Burning. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Real
Kheb net naar een sample van die remix van Imagine geluisterd. Dit lijkt mij maar een 13-in-een-dozijn ASOT-productie, niet? |
als ik mij niet vergis is die dan ook een beetje gelanceerd door Armin in ASOT, ... via één van die hierboven vermelde tracks. Maar ik kan even goed iemand totaal anders voor hebben, ik volg ASOT namelijk al een tijdje niet meer |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by BZRK
Doe geen moeite Margaux, ze vinden hier elke DJ die nog niet lang meedraait toch maar arrogant. Ze horen liever iemand die in 1999 zijn hoogdagen beleefde. |
| quote: | Originally posted by FredNova
Geef eens een goede (internationale) trancenaam |
|
|
|
| Margaux |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
als ik mij niet vergis is die dan ook een beetje gelanceerd door Armin in ASOT, ... via één van die hierboven vermelde tracks. Maar ik kan even goed iemand totaal anders voor hebben, ik volg ASOT namelijk al een tijdje niet meer |
om dan lekker ook even belachelijk te doen: ik had die track al een half jaar eerder gehoord in een radioshow.
kzal nog eens een reply doen! |
|
|
| Magistrate |
| Eddie Sender, Tom Colontonio en Peter Martijn Wijnia schieten me ook te binnen !:rolleyes: |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by djmanu
Aly & fila !!! :D |
of ook niet |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Margaux
om dan lekker ook even belachelijk te doen: ik had die track al een half jaar eerder gehoord in een radioshow.
kzal nog eens een reply doen! |
:haha: ... voel u anders direct aangevallen éh :p
ik heb mij gewoon die vraag zelf ook al gesteld wie dat was in main discussion. Ik heb toen als reactie gehad "dat ik precies al lang niet meer naar ASOT heb geluisterd" ... kwam erop neer dat Armin die kerel aan het pushen was (als ik natuurlijk de juiste dj / producer voor heb, voor hetzelfde geld is het iemand heel anders waar het toen over ging :p) |
|
|
|
|