|
[27-09-2008] Antwerp is Burning
|
View this Thread in Original format
| Real |
| Ah ah ah!!!!!!!!!!!!!!!! :crazy: |
|
|
| Devilex |
| Alvorens te jubelen beter wachten op de lineup. |
|
|
| FenixStyle |
Nice (als line-up tenminste meevalt ja)
Hopelijk is het de indoorversie.. |
|
|
| Push2005 |
Hopelijk is het vooral trance & techno; voor hetzelfde geld doen ze mee met de "elektro & minimal" hype of staat David Guetta er.
Toch leuk om te zien dat het er eindelijk terug aankomt. |
|
|
| Progrez |
Voila. Het is nog maar de vraag of het festival ooit nog dezelfde sfeer kan uitstralen als zoveel jaar geleden.
Voorlopig geef ik ze het voordeel van de twijfel. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Devilex
Alvorens te jubelen beter wachten op de lineup. |
!
Maar allé, ID&T houdt wél hun belofte :p |
|
|
| Bertn |
YEAH:D
27/9, das al wa laat voor een outdoor versie zeker?:) |
|
|
| Real |
| Vergeet de opwarming van de aarde niet! |
|
|
| Devilex |
| quote: | Originally posted by Real
Vergeet de opwarming van de aarde niet! |
Als het een even hete herfst wordt als de lente tot hiertoe |
|
|
|
|