return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 
[27-09-2008] Antwerp is Burning (pg. 16)
View this Thread in Original format
Vishnu
quote:
Originally posted by Antony
Net men tickets gaan halen. Heb getwijfeld, mr magget uiteindelijk echt ni missen eh :crazy:

Ik gisteren, wilde het ook niet missen na de 5 vorige geslaagde edities (alleen de 1e heb ik helaas gemist..).
Gladius
zijn er nog veel tickets? wil ook wel graag gaan eigenlijk
FenixStyle
Valt het MuHKA eigenlijk makkelijk te bereiken vanaf het centraal station?
Progrez
Eerst tram (metro) naar groenplaats nemen, daar bovengronds tram 8 lambermont.
Gladius
Er zijn nog genoeg tickets, zo'n 600 wisten ze me in de fnac te vertellen. Ik twijfel nog eigenlijk, ik wil Ottaviani & Thrillseekers echt wel graag bezig zien eigenlijk.
Wie gaat er eigenlijk van de BETA's?
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Gladius
Er zijn nog genoeg tickets, zo'n 600 wisten ze me in de fnac te vertellen. Ik twijfel nog eigenlijk, ik wil Ottaviani & Thrillseekers echt wel graag bezig zien eigenlijk.
Wie gaat er eigenlijk van de BETA's?


present :toocool:

tickets zijn afgelopen weekend gezorgd :)
Ik denk wel dat het een leuk feestje gaat worden, de ideale pré-party voor de week erna: 5 years B2B productions
FenixStyle
quote:
Originally posted by Gladius
Er zijn nog genoeg tickets, zo'n 600 wisten ze me in de fnac te vertellen. Ik twijfel nog eigenlijk, ik wil Ottaviani & Thrillseekers echt wel graag bezig zien eigenlijk.
Wie gaat er eigenlijk van de BETA's?


Strange, twee weken geleden stond hier dat er nog maar 500 tickets waren? :p

Na wat twijfelen afgelopen weekend dan toch beslist van te gaan.. Na zolang wachten op de terugkeer van AIB, zou het eigenlijk stom zijn om dan niet te gaan he :)
Antony
dus:

Antony
FenixStyle
FCB_Fanatic
Vishnu
Synthesia
Push2005
Eagle`
FredNova
TOR
Magistrate
Remofski


Das toch wat ik gevonden heb...
Real
Antony
FenixStyle
FCB_Fanatic
Vishnu
Synthesia
Push2005
Eagle`
FredNova
TOR
Magistrate
Remofski
Real


Dat gaat daar wel gezellig worden. 3000 tickets, waarvan het gros al in de twee kutzalen gaat zitten. Een dikke 500 man in de trancezaal, lekker! :)
Antony
Als Yves-V wa goe uitkomt wilk die ook nog wel is zien. En zeker die flashback wilk ni missen. Voor de rest zalt trancen worden :)

BZRK
Antony
FenixStyle
FCB_Fanatic
Vishnu
Synthesia
Push2005
Eagle`
FredNova
TOR
Magistrate
Remofski
Real
BZRK
De Geert
Antony
FenixStyle
FCB_Fanatic
Vishnu
Synthesia
Push2005
Eagle`
FredNova
TOR
Magistrate
Remofski
Real
BZRK
De Geert
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 
Privacy Statement