|
[27-09-2008] Antwerp is Burning (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| E-motion_error |
Maar achter ID&T België zitten toch die 2 broers 'Beers' ofzo dacht ik? En dat waren ook de organisatoren van AiB in elk geval.
In de tijd van de Thunderdome's in het Sportpaleis enzo toen zat Darcon nog achter de Belgische tak van ID&T |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by E-motion_error
Maar achter ID&T België zitten toch die 2 broers 'Beers' ofzo dacht ik? En dat waren ook de organisatoren van AiB in elk geval.
|
klopt, zijn exact dezelfde mensen als vroeger |
|
|
| Pumaz |
| Vergis ik mij, of was AiB Outdoor 2003 niet de allereerste BETA-meeting? |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Vergis ik mij, of was AiB Outdoor 2003 niet de allereerste BETA-meeting? |
jah denk het ook; toen we int station afspraken & iets gingen eten, niet? ah memories =)
en toen droeg ik dien afschuwelijke Tshirt van TA nog =p |
|
|
| Eagle` |
| De belgische versie van Earthcore zal AiB wel nooit worden I guess :( |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Vergis ik mij, of was AiB Outdoor 2003 niet de allereerste BETA-meeting? |
2004 was dat denk ik. |
|
|
| TOR |
Het was wel degelijk 2003. :)
Armin draaide toen een hemelse set met o.m. Alone In The Dark en Suburban Train :crazy: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Hmm, daar was ik ook, maar nog niet in Beta-hoedanigheid. Ik heb toen zelfs op enkele meters van jullie gestaan tijdens Mike's set :D |
|
|
| TOR |
M.I.K.E. draaide toen voor het eerst The Seventh Day!
Ik heb aan alle edities uitstekende herinneringen eigenlijk...
AiB Indoor 2003: briljante, 3 uur durende set van Armin in het kleine zaaltje boven.
AiB Outdoor 2003: zie hierboven.
AiB Indoor 2004: Tiësto in de main hall, met o.m. The Ambush - Acapulco en Plastic Boy - Live Another Life
AiB Outdoor 2004: het dak van de trancetent gaat er bijna letterlijk af tijdens de set van Mike. Wat een spetterend feest toen! Première van Lost Sequence (Haak Subliminal Cowbell Mix) in het bijzijn van the man himself die ons droogjes wist te vertellen: "Oh yeah, this is my track".
Het wordt moeilijk om die ervaringen te overtreffen, hehe. |
|
|
| Gladius |
| hmm was die hemelse b2b set van mike&armin dan in bij '15 years illusion' ofzo? |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by TOR
M.I.K.E. draaide toen voor het eerst The Seventh Day!
|
Toch wel één van mijn beste partyherinneringen ooit denk ik. Je hoorde meteen dat het een Mike plaat was, en die BLEEF maar bouwen en bouwen. Waanzin :crazy: |
|
|
| TOR |
^ Dat was nogal wild, ja :D
| quote: | Originally posted by Gladius
hmm was die hemelse b2b set van mike&armin dan in bij '15 years illusion' ofzo? |
AiB Indoor 2004. |
|
|
|
|