|
[27-09-2008] Antwerp is Burning (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Devilex
4 jaar geleden was 90% hier nog blinde fanboy van Armin, nu liggen de kaarten omgekeerd denk ik. |
yep, nu is 90% blind Armin-basherke :toothless |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by FredNova
yep, nu is 90% terecht Armin-basherke :toothless |
Verbeterd. :p
Enfin, het is tegenwoordig niet gemakkelijk meer om een originele, aantrekkelijke line-up voor te stellen. Laat het in elk geval een relatief underground evenement blijven, niemand heeft baat aan een tweede White Sensation. Ik hoop in elk geval dat ID&T er in slaagt.
Fred, ligt er al een locatie of een beoogde line-up vast? Ja of nee antwoorden volstaat voorlopig voor mij. :p |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by FredNova
yep, nu is 90% blind Armin-basherke :toothless |
Tiesto begint zijn eigen verwaarloosd te voelen :D |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Real
Fred, ligt er al een locatie of een beoogde line-up vast? Ja of nee antwoorden volstaat voorlopig voor mij. :p |
maybe yes, maybe no :toothless |
|
|
| FredNova |
het opzet, de locatie... vind ik persoonlijk schitterend
de dj's die men op het oog heeft, vind ik persoonlijk zelfs grandioos...
meer kan ik er niet over kwijt, alles (vooral de dj's dan) kan nog serieus veranderen (afzeggingen, reeds bezet,... vraagprijs,...)
geduld
;)
eerst Sensation, dan TL...
btw: toch leuk dat de TL line-up zo vroeg bekend is he |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by FredNova
btw: toch leuk dat de TL line-up zo vroeg bekend is he |
Over TL is er nog niet gebashed geweest dacht ik :) |
|
|
| Progrez |
| quote: | Originally posted by FredNova
yep, nu is 90% blind Armin-basherke :toothless |
Blind?
Zelfs de grootste idioot kan het verschil in kwaliteit horen tegenover enkele jaren geleden.
Bekijk de eerste 20 platen uit een set van Armin uit 2002;
01 Force Mass Mation - Release Me
02 Sasha - X-Pander
03 Hydra - Affinity
04 Viframa - Cristalle (Katana meets Precision Remix)
05 Rapid Eye - Circa Forever (Rapid Eye Remix)
06 Greed feat Lesley - Strange World (Lemon 8 Remix)
07 Katana - Fancy Fair (Mac & Mac Remix)
08 DJ Albert vs Precision - Say Yes (Katana Remix)
09 Exposure - Magic Impulse
10 Solar Stone - Seven Cities (Armin van Buuren Remix)
11 Airwave - Above The Sky (2002 Remix)
12 Energy 52 - Cafe Del Mar (John '00' Fleming Remix)
13 Accadia - Blind Visions (Accadia Club Mix)
14 Chicane - Autumn Tactics (The Thrillseekers Remix)
15 Milo - Jungle Of Mirror (Original Mix)
16 DJ Patrick - Unik Drums (Club Mix)
17 Rui Da Silva - Touch Me (99 Club Mix)
18 Mars - Plastic
19 Katana - Alesis
20 Solar Factor - No Return (Push Remix)
En vergelijk dat even met wat er tegenwoordig bij hem de revue passeert.
Merci.
Over het onderwerp: Hopelijk komt de organisatie met een classics-ruimte aandraven. Gezien het succes van IL90's en zowat elke retro-avond in het land, kan het niet anders dan dat bloedhond ID&T geld geroken heeft in dit concept. |
|
|
| E-motion_error |
| Ik hoop dan wel met betere muziek dan de bagger vanop IL90's |
|
|
| Hydra |
Frednova, ik doe gewoon een vaststelling. Feit is dat het moeilijk zal worden om de feestjes van AIB te evenaren.
Mijn beeld van ID&T is dat het een organisatie is die alles een stuk commerciëler bekijkt dan de organisatie van AIB. Dat wil niet zeggen dat dit waar is, maar het is wel de indruk die ik heb.
Ik hoop dat dit geen afbreuk gaat doen aan de kwaliteit van de nieuwe AIB. AIB heeft (voor mij althans) een enorm goede reputatie en het zou mooi zijn moest die hoog gehouden worden.
Dat tijden veranderd zijn kan ik alleen maar bevestigen. En moest je mij vragen welke DJ's er moeten komen... ik zou niet kunnen antwoorden. Ik hoop dat jullie goeie keuzes maken en niet gewoon de naam van AIB even willen uitmelken. |
|
|
| E-motion_error |
| De mensen achter AiB van vroeger zijn toch ook de mensen achter ID&T nu? |
|
|
| Bertn |
| naar mijn weten hebben de organisatoren het concept gewoon verkocht aan ID&T |
|
|
|
|