|
[27-09-2008] Antwerp is Burning (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Hé CygnusX, kreeg de volgende die een topic delete geen ban? :disbelief |
Neenee, ge hebt het verkeerd begrepen. De volgende keer dat gij een thread delete, krijgt gij een ban :p |
|
|
| FredNova |
Antwerp is Burning: presale starts 09/08/2008
Zaterdag 27 september. Muhka. Antwerpen. Als een trotse feniks herrijst Antwerp Is Burning, het legendarische dance-event aan de Schelde, uit zijn as.
Tussen 2000 en 2005 werden 7 edities gehouden in verschillende gedaanten: 5 clubs met 1 ticket, 7 clubs met 1 ticket, 2 edities in het Sportpaleis en 2 outdoorfestivals op Linkeroever.
In het hart van vele clubbers is het evenement altijd blijven leven, wat mocht blijken uit de wekelijkse mails met smeekbeden om het opnieuw te organiseren. Op vele fora werd met heimwee teruggekeken naar mooie herinneringen, legendarische sets en onvergetelijke avonden.
De laatste editie vond in 2005 plaats als openluchtfestival op Linkeroever.
Daarna werd de nachtvergunning in het Sportpaleis doorgegeven aan Sensation.
Voor de outdooreditie bleek geen festivalterrein meer voorhanden in Antwerpen.
Gedurende drie jaar werd tevergeefs naar een geschikte plek gezocht, van leegstaande hangars naar donkere zaaltjes, van ruwe terreinen naar de meest onverwachte locaties. Die inspanning wordt nu ruimschoots beloond met een
droomlocatie: het Museum voor Hedendaagse Kunst Antwerpen (Muhka).
Tijdens de wissel van twee kunst tentoonstellingen in, heeft Antwerp Is Burning de mogelijkheid om in deze unieke locatie een fantastisch feest te organiseren. Antwerp Is Burning zal uiteraard helemaal in het teken van vuur staan, ook wordt er naar een synergie met het Museum voor Hedendaagse kunst gezocht door tal van moderne kunstenaars te verweven in verschillede aspecten van het evenement. Alle bezoekers krijgen ook de mogelijkheid om het museum achteraf nog een keer gratis te bezoeken.
Onder de ID&T vlag zal Antwerp Is Burning kleiner van opzet zijn, maar nog sterker van organisatie: 3.000 bezoekers krijgen de kans om er hun ogen en oren de kost te geven.
Voorverkoop van het evenement start zaterdag 9 Augustus om 10u, er zijn maximum 3.000 kaarten beschikbaar Tickets kosten 30 euro en zijn te verkrijgen bij Free Record Shop, Fnac en Teleticketservice
Programmatie wordt op 9 Augustus bekend gemaakt op www.antwerpisburning.be |
|
|
| FenixStyle |
Best wel cava prijs. Indien ik niet meer aan tickets geraak voor Tiesto, ga ik er wsl wel bij zijn op AIB. En anders dan zal het er vanaf hangen hoe sterk de line-up is.
ID&T heeft vandaag alvast extra respect gewonnen door zowel inkomprijs van AIB als Armin Only zeer schappelijk te houden ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Kheb het op een ander forum ook al gepost, maar ik vind het dus heel jammer dat het Sensation trucje hier weer wordt toegepast met de lineup. Ik wil er heel graag bij zijn, maar het risico dat ik 30€ betaal voor iets wat even goed kei hard kan tegenslagen vind ik nogal groot, en vooral onnodig. Maak de lineup gewoon de dag voordien ofzo bekend, en dan zullen de mensen die er echt willen bij zijn wel moeite doen om zo vroeg mogelijk tickets te krijgen. Uitverkocht zal het sowieso wel zijn :) |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Kheb het op een ander forum ook al gepost, maar ik vind het dus heel jammer dat het Sensation trucje hier weer wordt toegepast met de lineup. Ik wil er heel graag bij zijn, maar het risico dat ik 30€ betaal voor iets wat even goed kei hard kan tegenslagen vind ik nogal groot, en vooral onnodig. Maak de lineup gewoon de dag voordien ofzo bekend, en dan zullen de mensen die er echt willen bij zijn wel moeite doen om zo vroeg mogelijk tickets te krijgen. Uitverkocht zal het sowieso wel zijn :) |
Line-up wordt toch bekend gemaakt op de dag van de vvk? Of verwacht ge dat het op enkele uren al gaat uitverkocht zijn?! :) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Line-up wordt toch bekend gemaakt op de dag van de vvk? Of verwacht ge dat het op enkele uren al gaat uitverkocht zijn?! :) |
Idd zal wel niet op de eerste dag uitverkopen. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| als de line-up meevalt ga ik er toch proberen vlug bij te zijn, toch maar het zekere voor het onzekere nemen :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Line-up wordt toch bekend gemaakt op de dag van de vvk? Of verwacht ge dat het op enkele uren al gaat uitverkocht zijn?! :) |
Ik vrees er een beetje voor ja :) |
|
|
| Eagle` |
| hopelijk durven ze is alternatieve namen durven kiezen ipv regulars of mainstream , push live hebben we vooral nog geen 534 keer eerder gezien :rolleyes: |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Indien ik niet meer aan tickets geraak voor Tiesto, ga ik er wsl wel bij zijn op AIB. |
Niet dus.. :( |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by TOR
ISOS al uitverkocht? |
Yep, al twee weken naar het schijnt, hoorde het ook pas woensdagavond. En donderdagmiddag zag ik dan op Teleticketservice dat er plots weer kaarten beschikbaar waren (terwijl het smorgens nog uitverkocht was op diezelfde site). Kon helaas niet meer in FRS geraken, en online kon ge enkel via creditcard bestellen..
Nuja hopen dat er nog eens een keer wat kaarten vrijkomen.. |
|
|
|
|