|
[27-09-2008] Antwerp is Burning (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| Real |
| quote: | Originally posted by Push2005
Het enigste minpuntje is dat er geknoeid is met de timetable van de tribute mix... Daar had ik wat meer van willen horen. |
Wat was dat nu precies?
Ik heb mij vannacht in elk geval rot geamuseerd, zeker voor herhaling vatbaar!
Laurent, mag ik de titel van de laatste plaat van je set? :p |
|
|
| Lolo |
de 2 laatste platen?
jason mac layne: oper8or is pas binnen enkele maanden uit
johnnyfly: punkid, in oktober uit |
|
|
| TOR |
Het was idd best geslaagd :)
De sfeer tijdens Steve zijn set deed me op een moment zelfs terugdenken aan de legendarische edities van 2003 en 2004. Zijn komst was een groot succes!
Enige minpunten waren voor mij het vervormde geluid - begon uitstekend maar halverwege Laurent zijn set viel de bass compleet weg :conf: - en het uurtje Ottaviani, die er is in geslaagd om 12 keer achter elkaar dezelfde plaat te spelen.
Mooie locatie! |
|
|
| Lolo |
ja en ik snap helemaal niet waar het probleem was. Ik heb den indruk dat de soundsystem gewoon ni sterk genoeg was. Ik heb alles geprobeerd, en eindigde met keiharde monitors links en rechts om het gebrek aan watts in de zaal zelf te compenseren, piepende oren vanmorgen.
Te hard willen spelen? Voor de soundsystem misschien wel. Maja ik hoorde in niks vanuit de zaal met de monitors af. |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Lolo
de 2 laatste platen?
jason mac layne: oper8or is pas binnen enkele maanden uit
johnnyfly: punkid, in oktober uit |
Thank you. :)
Heel erg sterke set trouwens, schitterend dat je What Time Is Love nog eens draaide! |
|
|
| antireal666 |
idd zeer toffe set, de schwoeng zat er al vanaf het begin in :)
Thrillseekers wist anders ook wel hoe je het publiek kon bespelen, keiveel interactie :)
Ik was even in de twee andere zalen gegaan en daar was er toch niet zo'n energieke sfeer als in de tranceroom <3 |
|
|
| Jasperovitsj |
| Lol, "Antireal" :stongue: |
|
|
| Lolo |
| bedankt jongens. Het was erg fijn jullie weer te zien. Reminds me of good ol' days. |
|
|
| FCB_Fanatic |
leuk avondje beleefd met de sets van Airwave en Thrillseekers voorop. Ottaviani vond ik ook minder en Fred Baker was ook wel leuk. Tussendoor ook even voor die tribute mix in de main langs geweest maar aangezien de timetable blijkbaar was aangepast hebben we daar maar een +/- 20 minuten van meegemaakt.
leuk feestje op een leuke locatie, zeker voor herhaling vatbaar :) |
|
|
| Gladius |
| een paar platen die Helstrip gedraaid heeft? |
|
|
| Antony |
Tribute was geweldig!!! Iemand die kan aanvullen?
X-santo, Café del mar, For an angel, Universal nation, Lethal industry, Silence, As the rush comes, Gatex, Stonecold |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Gladius
een paar platen die Helstrip gedraaid heeft? |
Mark Sherry & James Allan - Eclectric Electric (Fei Fei Remix) (setopener)
Stoneface & Terminal - Blueprint
Lange feat Sarah Howells - Out Of The Sky (Kyau & Albert Remix) :crazy: :crazy: :crazy:
Markus Schulz & Andy Moor - Daydream (Remix)
Super8 & Tab - Electra (Bart Claessen & Dave Schiemann Remix) |
|
|
|
|