|
[27-09-2008] Antwerp is Burning (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| Kaidreas |
| ik ben er gisteren een paar keer voorbij gewandeld en er was gewoon niets te zien, kvond het zelfs een beetje raar, khad heel veel reclame en lichten verwacht. maar niets:cool: jammer dat ik niet kon afkomen, khad er graag bijgeweest |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Antony
Tribute was geweldig!!! Iemand die kan aanvullen?
X-santo, Café del mar, For an angel, Universal nation, Lethal industry, Silence, As the rush comes, Gatex, Stonecold |
Filterheadz - Yimanya is ook gedraaid |
|
|
| De Geert |
| quote: | Originally posted by BZRK
Mark Sherry & James Allan - Eclectric Electric (Fei Fei Remix) (setopener)
Stoneface & Terminal - Blueprint
Lange feat Sarah Howells - Out Of The Sky (Kyau & Albert Remix) :crazy: :crazy: :crazy:
Markus Schulz & Andy Moor - Daydream (Remix)
Super8 & Tab - Electra (Bart Claessen & Dave Schiemann Remix) |
Zoo Brazil - Crossroads
Solarstone - Spectrum
Inertia - The System [Tyas & Colontonio Remix]
afsluiter: Armin Van Buuren ft. Suzanna - If You Should Go [Aly & Fila Remix] :conf::clown: |
|
|
| BZRK |
| ow ja Spectrum ook :crazy: |
|
|
| Moisture |
Gezellige sfeer in een minimalistische doch strakke trance zaal. Leuke momenten beleefd o.a. met Out of the sky (ik vind de Gareth Emery remix toch nog net iets beter), maar wat een debiel moveke heeft Steve daar toch af en toe gepresenteerd lol: zo dwars gaan staan, zijn vuist op egyptische wijze in de lucht steken en dan als schermer zijn pols ronddraaien :D
Vond het ook wel klote dat we het grootste deel van de Tribute hebben gemist doordat het naar voor is geschoven... Wat is daar gebeurd Fred? |
|
|
| Miky |
de tribute was wel lekker soms echt slecht aan elkaar gemixed maar jah ..
ze hadden wel de trance in de main mogen zetten ze had veeeelll beter geweest..
en wat was die Yves V op't laatste aan't doen?? iedereen aan't wegjagen???
elke room eindigt knallend en dan kom je in de main en val je in't slaap en kan je bijna gaan slowen ... wa een vijg hebben ze daar ge zet ze hadden beter fredje laten door beuken of er iemand als een M.I.K.E. bijgezet. |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Miky
ze hadden wel de trance in de main mogen zetten ze had veeeelll beter geweest.. |
Neen. Veel liever een klein sfeervol zaaltje dan een grote zaal gapende koeien. |
|
|
| Vishnu |
Twas wel plezant :)
Vooral goed geamuseerd bij Airwave (laatste uur) en Helstrip. Ottaviani slechts stukje gezien en Baker was een beetje teveel beuken naar mijn goesting. Locatie vond ik zeer geschikt voor een indoor editie, zalen waren mooi en eenvoudig ingekleed, het geluid kon idd beter bij momenten. De opkomst was juist goed, niet te kalm en niet te druk. En ook aardig wat Beta-volk dat ik al even niet meer gezien had. Al bij al was het dus geslaagd, maar ik had niet dat gevoel van weleer, al ligt dat onder meer ook gewoon aan de muziek van tegenwoordig. Maar goed, de tijden veranderen en ik verander niet even vlot meer mee.
Jammer dat Engberg geen trance draait btw :p |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Vishnu
Jammer dat Engberg geen trance draait btw :p |
Deze Engberg?

En electro viel op inderdaad. Kijk naar de tribute die 80% uit trance bestond. Kwil ni weten hoe een tribute van deze periode klinkt over 10 jaar. |
|
|
| Miky |
| quote: | Originally posted by Real
Neen. Veel liever een klein sfeervol zaaltje dan een grote zaal gapende koeien. |
daar hebt ge dan ook weer een heel goei punt ma de belichting enz was echt veel beter in de main da was echt wel sjik..
en njah Ida is echt wel foor heet... |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
Filterheadz - Yimanya is ook gedraaid |
Dat was de Filterheadz remix van Roc Project - Never. |
|
|
| FredNova |
men heeft Cassius gevraagd een stuk eerder te stoppen... wegens echt niet goed bezig :nervous:
lessen uit deze main zijn er zeker te leren (en dat zullen ze zeker doen)
leuke terugkeer voor AIB toch :toocool: |
|
|
|
|