|
[27-09-2008] Antwerp is Burning (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Kaidreas |
solar stone +1
en judge jules, 2keer gehoord en 2 keer een bom.
bangelijk dat ze het in het mukha gaan doen. |
|
|
| Zjokke1977 |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
solar stone +1
en judge jules, 2keer gehoord en 2 keer een bom.
bangelijk dat ze het in het mukha gaan doen. |
Solarstone heeft nog maar pas in Illusion geweest (Cream Anthems - 30 april)
Geweldige set neergezet trouwens !!! :crazy:
Is voor herhaling vatbaar |
|
|
| The_G0dfather |
| Tegen wanneer kunnen we zo ongeveer een line-up verwachten ? |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
Tegen wanneer kunnen we zo ongeveer een line-up verwachten ? |
Ik vermoed tijdens/na Tomorrowland... |
|
|
| FredNova |
| rond TL zou leuk zijn he :) |
|
|
| The_G0dfather |
| Voor jullie wel ja, kwestie van makkelijk je doelpubliek te bereiken |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Zjokke1977
Solarstone heeft nog maar pas in Illusion geweest (Cream Anthems - 30 april)
|
en daarom mogen ze niet meer komen?:p
kheb ze niet gezien, dus van mij mogen ze dan komen :D |
|
|
| Zjokke1977 |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
en daarom mogen ze niet meer komen?:p
kheb ze niet gezien, dus van mij mogen ze dan komen :D |
Dat heb ik ni gezegd hé :p
Alleen is de kans klein dat ze hem 2 keer in korte tijd gaan late komen (of dat hij 2 keer in korte tijd WIL kome)
Van mij mag hij terugkome, aangezien dat zonder twijfel het beste setje van de avond was. |
|
|
| FUSyke |
Voila, het topicske is weg ze.
Expect the unexpected, op zaterdag 27 september zal de trots van het Antwerpse nachtleven plaatsvinden. Het Museum van Hedendaagse Kunst Antwerpen MuHKA zal het unieke decor vormen voor dit event. Op zaterdag 9 augustus zal de line up gereleast worden en de presale starten! |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Voila, het topicske is weg ze.
|
Hé CygnusX, kreeg de volgende die een topic delete geen ban? :disbelief |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Hé CygnusX, kreeg de volgende die een topic delete geen ban? :disbelief |
Moet ge hier wat onozel komen doen omdat uw speelplein overvol zit? |
|
|
|
|