|
[27-09-2008] Antwerp is Burning (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
Ik ben de edities van vóór 2003 nog vergeten trouwens..
2001: Yves Deruyter brengt de trancetent tot ontploffing met Push - The Legacy en Liquid Overdose - Fearsome Bass :D Jammer genoeg werd de tent halverwege Tiësto's set afgesloten wegens klachten van de buurtbewoners. :(
2002: Brussels is Burning! Mijn allereerste keer M.I.K.E., die mij in het kleine zaaltje niet onder de indruk kon brengen. Na zijn set bracht Minimalistix waarvoor ik gekomen was: geweldige melodic trance met o.m. Three Drives - Carrera 2 en Vincent de Moor - Shamu. :eyes: Judge Jules sloot toen nog af in de mail hall, haha.
Memories... |
|
|
| djcresto |
| set van Marco V op Brussels is burning was wicked! |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by djcresto
set van Marco V op Brussels is burning was wicked! |
Juist :) |
|
|
| Magistrate |
| als ik da ier allemaal lees word ik depressief dat ik er nie bij was :( |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Magistrate
als ik da ier allemaal lees word ik depressief dat ik er nie bij was :( |
En terecht! Vroeger was alles beter! |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Xilver
En terecht! Vroeger was alles beter! |
idd. beter dan de AIB van mei '68 zal het NOOIT worden. |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Bertn
idd. beter dan de AIB van mei '68 zal het NOOIT worden. |
Die trok op nix, met die van 2003 zijn we tenminste pita gaan eten.
Ik herninner mij ook nog een kerel die bij ons op het bankje zat en we dachten allemaal stilletjes dat die ook van TA was, uiteindelijk bleek die mens toevallig daar te zitten :D |
|
|
| Kaidreas |
aaaaaaaaaah the good old days... de eerste aib... goh toen stond er op het einde van mike zen set mss nog 20 man.
toen was ik helemaal weg van armin zen set die ik voor het eerst hoorde.. snif snif. i've got something in my eye:( |
|
|
| Eagle` |
| Brussels is Burning, waar is den tijd, zenk oek nog na toe geweest met den ownage BiB tune "Inner Life" van Decoy and Roy. Stonden die avond als eerste op de line-up als ik me ni vergis |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
aaaaaaaaaah the good old days... de eerste aib... goh toen stond er op het einde van mike zen set mss nog 20 man.
toen was ik helemaal weg van armin zen set die ik voor het eerst hoorde.. snif snif. i've got something in my eye:( |
Bij den John stonden we nog met vijf :D
Ben derna op den tram gestapt, tussen allemaal opgefokte kerels en half bezopen trutjes. Afgestapt en croissankes gaan kopen om thuis te eten voor het slapengaan :tongue2 |
|
|
| Eagle` |
Zoals Dark zei voor de volle 10 man stond den John nog steeds alles te geven, ongelofelijk infeite
tot op heden nog steeds de beste herrinering aan AiB/uitgaans herrinering tout court, psychedelic sounds met een opkomende zon terwijl ge met krampen in uw kuiten zit tot achter u oren :toocool:
En het beste aan 'Fleming', het is nog steeds volkomen mogelijk om een gelijkaardige magische avond/morgen te beleven met diee kerel.
De eerste keer Armin op AiB 2003 in dat kleine zaaltje in, was ook een unieke avond in alle opzichten, maar in tegenstelling tot Fleming keren zon tijden nooit meer weer bij hem... |
|
|
| Devilex |
| Ik denk dat sommigen hier beter eens een bezoekje brengen aan full-on psy goa's. |
|
|
|
|