|
[27-09-2008] Antwerp is Burning (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| Gladius |
| heeft iemand eigenlijk die cd('s) van Fred Baker - Never Forget / Hollywood Fairytales? de moeite om aan te schaffen? veel tech/hardtrance erin? |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by Push2005
Het enigste jammere is misschien dat er geen techno/psytrance zaal is |
+1
Verder geen klachten! Ticket wordt binnekort besteld. |
|
|
| Devilex |
| quote: | Originally posted by Vishnu
+1
Verder geen klachten! Ticket wordt binnekort besteld. |
Voor mij hadden ze ook één van die twee elektroclash zaaltjes gerust mogen vervangen door ofwel een progressive, psytrance of detroit techno zaal. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Gladius
heeft iemand eigenlijk die cd('s) van Fred Baker - Never Forget / Hollywood Fairytales? de moeite om aan te schaffen? veel tech/hardtrance erin? |
ik meen dat Luc hem eens beluisterd en (kort) becommentariseerd heeft ... hij vond er niet veel aan meen ik :D
verder +1 wat betreft een techno / psy-trance zaaltje :toocool: |
|
|
| TOR |
Ik begin er zin in te krijgen :toocool:
Enig idee wanneer we een timetable mogen verwachten, Fred? |
|
|
| Synthesia |
Damn, prachtige line-up, ik denk zelfs dat die 3 van die namen op main stage exact overeenstemmen met wat ik antwoorde op de vraag die hier al een lang tijdje geleden gesteld is geweest :)
Mooi mooi, eindelijk nog eens een trance feestje hier tussen de drukke agenda.
Zal tof zijn om ook nog eens wat ouwe BETA's terug te zien daar :) |
|
|
| FCB_Fanatic |
| zijn er eigenlijk nog kaarten beschikbaar? ... want ik ben ook nog aan het overwegen om te gaan. Ik heb in ieder geval nog niets vernomen dat het uitverkocht zou zijn |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
zijn er eigenlijk nog kaarten beschikbaar? ... want ik ben ook nog aan het overwegen om te gaan. Ik heb in ieder geval nog niets vernomen dat het uitverkocht zou zijn |
Via Teleticketservice zijn er nog tickets beschikbaar.. |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
zijn er eigenlijk nog kaarten beschikbaar? ... want ik ben ook nog aan het overwegen om te gaan. Ik heb in ieder geval nog niets vernomen dat het uitverkocht zou zijn |
Laatste 500 tickets zijn beschikbaar via Fnac – Free Record Shop – Teleticketservice.com |
|
|
| Progrez |
| Motu - Running Water. Denk ik. |
|
|
| Antony |
| Net men tickets gaan halen. Heb getwijfeld, mr magget uiteindelijk echt ni missen eh :crazy: |
|
|
|
|