return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 
[27-09-2008] Antwerp is Burning (pg. 15)
View this Thread in Original format
Gladius
heeft iemand eigenlijk die cd('s) van Fred Baker - Never Forget / Hollywood Fairytales? de moeite om aan te schaffen? veel tech/hardtrance erin?
Vishnu
quote:
Originally posted by Push2005
Het enigste jammere is misschien dat er geen techno/psytrance zaal is

+1

Verder geen klachten! Ticket wordt binnekort besteld.
Devilex
quote:
Originally posted by Vishnu
+1

Verder geen klachten! Ticket wordt binnekort besteld.


Voor mij hadden ze ook één van die twee elektroclash zaaltjes gerust mogen vervangen door ofwel een progressive, psytrance of detroit techno zaal.
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Gladius
heeft iemand eigenlijk die cd('s) van Fred Baker - Never Forget / Hollywood Fairytales? de moeite om aan te schaffen? veel tech/hardtrance erin?


ik meen dat Luc hem eens beluisterd en (kort) becommentariseerd heeft ... hij vond er niet veel aan meen ik :D

verder +1 wat betreft een techno / psy-trance zaaltje :toocool:
TOR
Ik begin er zin in te krijgen :toocool:

Enig idee wanneer we een timetable mogen verwachten, Fred?
Synthesia
Damn, prachtige line-up, ik denk zelfs dat die 3 van die namen op main stage exact overeenstemmen met wat ik antwoorde op de vraag die hier al een lang tijdje geleden gesteld is geweest :)

Mooi mooi, eindelijk nog eens een trance feestje hier tussen de drukke agenda.

Zal tof zijn om ook nog eens wat ouwe BETA's terug te zien daar :)
FCB_Fanatic
zijn er eigenlijk nog kaarten beschikbaar? ... want ik ben ook nog aan het overwegen om te gaan. Ik heb in ieder geval nog niets vernomen dat het uitverkocht zou zijn
FenixStyle
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
zijn er eigenlijk nog kaarten beschikbaar? ... want ik ben ook nog aan het overwegen om te gaan. Ik heb in ieder geval nog niets vernomen dat het uitverkocht zou zijn


Via Teleticketservice zijn er nog tickets beschikbaar..
BZRK
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
zijn er eigenlijk nog kaarten beschikbaar? ... want ik ben ook nog aan het overwegen om te gaan. Ik heb in ieder geval nog niets vernomen dat het uitverkocht zou zijn


Laatste 500 tickets zijn beschikbaar via Fnac – Free Record Shop – Teleticketservice.com
Synthesia
Ik was nog even naar een video'tjen aan't kijken van AIB 2004, kippenvel :eyes: http://users.skynet.be/sash.x/aib_2004.avi

Weet er iemand toevallig de ID van dit nummer?

Progrez
Motu - Running Water. Denk ik.
Antony
Net men tickets gaan halen. Heb getwijfeld, mr magget uiteindelijk echt ni missen eh :crazy:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 
Privacy Statement