|
[27-09-2008] Antwerp is Burning (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Real |
| Integendeel, deze schijtlente zal ruimschoots gecompenseerd worden met een herfst met een gemiddelde temperatuur van pakweg 27 graden! |
|
|
| Antony |
| mss is ne combiné sportpaleis-lotto arena :D |
|
|
| Hydra |
| Wat Progrez zegt... Hopelijk verbrodden ze het niet. Beter doen wordt allessinds moeilijk! |
|
|
| FredNova |
| nooit content he |
|
|
| Devilex |
| En welke real techno dj's denk je dan te boeken? Buiten enkele onbetaalbare Detroit helden is de rest zo goed als allemaal overgestapt of minimal of een subgenre. |
|
|
| Dark Apostle |
AiB, dat is toch ook iets dat ik heb gemist.
Ik ga me op voorhamd toch niet druk beginnen maken. Oftewel valt de line-up oftewel niet.
Een uber-underground feestje zalt het al zeker niet worden denk ik. |
|
|
| FredNova |
voila, alles veranderd...
techno is geen techno meer van 10 jaar terug, en idem voor trance |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Een uber-underground feestje zalt het al zeker niet worden denk ik. |
maybe yes, maybe no |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by FredNova
maybe yes, maybe no |
Dan ist in de Aalmozenier te doen en moet men al de "vorte steeple-gangers" (cyber-goths) gaan duidelijk maken dat het geen vampire is :p |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by FredNova
nooit content he |
;) |
|
|
| Bertn |
| Ach, mocht het krek dezelfde line-up zijn als één van de laatste edities (armin, MIKE, armin + mike B2B) dan zou de helft van dit forum wschl zeggen "bleh, altijd hetzelfde"...:p |
|
|
| Devilex |
| 4 jaar geleden was 90% hier nog blinde fanboy van Armin, nu liggen de kaarten omgekeerd denk ik. |
|
|
|
|