return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
[27-09-2008] Antwerp is Burning (pg. 2)
View this Thread in Original format
Real
Integendeel, deze schijtlente zal ruimschoots gecompenseerd worden met een herfst met een gemiddelde temperatuur van pakweg 27 graden!
Antony
mss is ne combiné sportpaleis-lotto arena :D
Hydra
Wat Progrez zegt... Hopelijk verbrodden ze het niet. Beter doen wordt allessinds moeilijk!
FredNova
nooit content he
Devilex
En welke real techno dj's denk je dan te boeken? Buiten enkele onbetaalbare Detroit helden is de rest zo goed als allemaal overgestapt of minimal of een subgenre.
Dark Apostle
AiB, dat is toch ook iets dat ik heb gemist.

Ik ga me op voorhamd toch niet druk beginnen maken. Oftewel valt de line-up oftewel niet.

Een uber-underground feestje zalt het al zeker niet worden denk ik.
FredNova
voila, alles veranderd...

techno is geen techno meer van 10 jaar terug, en idem voor trance
FredNova
quote:
Originally posted by Dark Apostle
Een uber-underground feestje zalt het al zeker niet worden denk ik.

maybe yes, maybe no
Dark Apostle
quote:
Originally posted by FredNova
maybe yes, maybe no

Dan ist in de Aalmozenier te doen en moet men al de "vorte steeple-gangers" (cyber-goths) gaan duidelijk maken dat het geen vampire is :p
diddi
quote:
Originally posted by FredNova
nooit content he

;)

Bertn
Ach, mocht het krek dezelfde line-up zijn als één van de laatste edities (armin, MIKE, armin + mike B2B) dan zou de helft van dit forum wschl zeggen "bleh, altijd hetzelfde"...:p
Devilex
4 jaar geleden was 90% hier nog blinde fanboy van Armin, nu liggen de kaarten omgekeerd denk ik.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
Privacy Statement