|
[27-09-2008] Antwerp is Burning (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| christina |
| quote: | Originally posted by BZRK
Tis misschien geen pure uplifting, maar dat vind ik dan ook platte kak.
En wa denkte wel da die 2 spelen? Alleszinds geen liekes om van in slaap te vallen. |
hehe, schossow is volgens mij anders echte platte kak.
en dan nog, die zou misschien goed staan op een tomorrowland, maar op aib past die niet. |
|
|
| BZRK |
| En wat is het criterium dan wel om op AiB trance te mogen draaien? |
|
|
| christina |
toch iemand met al een zekere waarde en geschiedenis, net als aib zelf.
bijvoorbeeld alex morph, mike of talla 2XLC (! bij deze nog een aanvraag !)
maar die klein mannekes gelijk schossow spelen een jaar mee en doen al alsof ze wereld-dj zijn. |
|
|
| DJ Zetski |
- Marco V (misschien wel iets te duur, geen idee hoeveel die zou kosten?)
- Gareth Emery |
|
|
| Push2005 |
Leon Bolier vs Sied van Riel zou anders wel nog een leuke combinatie op het event zijn. Eveneens M.o.r.p.h. & VanEyden
Maar zo'n individuen als Marcus Schossow hebben daar helemaal niets te zoeken vind ik.
Ik heb voor de rest ook liever mensen met wat bagage. (*kuch* Thrillseekers) |
|
|
| Magistrate |
LANGE past daar zeker :whip:
eventueel vs. Gareth Emery, maar zal afwachten hoe die op tomorrowland is.. |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Progrez
Moet ge dat nog vragen?
Woody Van Eyden en Alex Morph B2B.
- niet te duur
- uplifting
- relatief bekend
- twee clowns
En ik schrijf hiermee niet mijn persoonlijke voorkeur neer zoals de rest dat doet. Ik denk logisch na (lees: vanuit commercieel op geld belust ID&T-standpunt) |
+ 1, zalige producties ook laatste jaren |
|
|
| FCB_Fanatic |
1. Christopher Lawrence: draait uplifting trance met een mix van psy ... normaal toch ... want in zn eerste radioshow (nieuw op di.fm) draaide hij laatst vrij veel electro. Zou eventueel in B2B kunnen met J00F, maar dan zal het waarschijnlijk al meer psy dan uplifting trance worden (niet dat ik daar persoonlijk enig probleem mee heb ;) )
2. Jon O'Bir: goeie set gedraaid in Illusion een tijd terug. Verkies ik boven Gareth Emery en Menno aangezien die toch al op TL staan. |
|
|
| Desperado22 |
| Manuel le Saux :) |
|
|
|
|