|
[27-09-2008] Antwerp is Burning (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| FUSyke |
Is het nog steeds hetzelfde concept als vroeger? Dat er op 1 avond een paar House, Trance en Techno dj's geprogrammeerd staan?
Mogen we qua house & techno ook nog suggesties doen? |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by FredNova
Allee...
Geef eens een goede (internationale) trancenaam die:
* niet "te" duur is (dus geen Armin of Ferry ofzo)
* niet te diep/progressive/minimal... eerder wat uplifting
* toch credibel
* iemand die echt een feestje kan bouwen
Of misschien een Back2Back ?
dus 1, max 2, namen per BeTA ;) |
--> http://www.thethrillseekers.co.uk/ !!!!!
Hopelijk een producerset :toothless
First State mag er ook bij |
|
|
| MikeVee |
Alex M.O.R.P.H
Dave202 |
|
|
| Config |
Jonas Steur
Gareth Emery |
|
|
| Progrez |
Moet ge dat nog vragen?
Woody Van Eyden en Alex Morph B2B.
- niet te duur
- uplifting
- relatief bekend
- twee clowns
En ik schrijf hiermee niet mijn persoonlijke voorkeur neer zoals de rest dat doet. Ik denk logisch na (lees: vanuit commercieel op geld belust ID&T-standpunt) |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Progrez
En ik schrijf hiermee niet mijn persoonlijke voorkeur neer zoals de rest dat doet. Ik denk logisch na (lees: vanuit commercieel op geld belust ID&T-standpunt) |
Ge doet maar hé, maar ik schrijf toch liever namen op dak zelf ook wil zien :p |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by BZRK
Ge doet maar hé, maar ik schrijf toch liever namen op dak zelf ook wil zien :p |
Verander die mongool eens rap terug in menno de jong zoals het er origineel stond :p |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Push2005
Verander die mongool eens rap terug in menno de jong zoals het er origineel stond :p |
:D |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by FredNova
Allee...
Geef eens een goede (internationale) trancenaam die:
* niet "te" duur is (dus geen Armin of Ferry ofzo)
* niet te diep/progressive/minimal... eerder wat uplifting
* toch credibel
* iemand die echt een feestje kan bouwen
Of misschien een Back2Back ?
dus 1, max 2, namen per BeTA ;) |
Yves Deruyter! :p
Mike, O'bir of Le Saux voor mij. |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by BZRK
Marcus Schössow
Sied van Riel
voila |
frednova zei duidelijk "UPLIFTING":mad: |
|
|
| christina |
ja, push zou wel leuk zijn, die hoort er gewoon thuis.
en anders mike foyle misschien? |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by christina
frednova zei duidelijk "UPLIFTING":mad: |
Tis misschien geen pure uplifting, maar dat vind ik dan ook platte kak.
En wa denkte wel da die 2 spelen? Alleszinds geen liekes om van in slaap te vallen. |
|
|
|
|