|
[27-09-2008] Antwerp is Burning (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
| Wie haalt zijn BeTA T-shirt nog 's boven? For old times' sake :D |
|
|
| Real |
Dork.  |
|
|
| FenixStyle |
| Net mail gehad van ID&T, timetable wordt morgen bekend gemaakt op de site. |
|
|
| BZRK |
| Dik in orde. Fred Baker overduidelijk skippen en toch nog the early years tribute kunnen meepikken. En dan naar huis :) |
|
|
| Gladius |
| ik ga toch niet komen vrees ik. zaterdag werk ik tot 20h, en denk niet dat ik nog fut zal hebben om dan direct naar party te gaan. :( |
|
|
| FenixStyle |
| Doordat kameraad zich niet zo goed voelt, hebben we mogelijk nog een kaart op overschot. Moest er dus iemand van plan zijn om vanavond nog kaart aan kassa te kopen, die mag altijd gsm-nr via pm sturen dan kan kaart evt wel weg voor 25 euro.. |
|
|
| Gladius |
| pls zeg dat het zwaar suckte =) |
|
|
| Magistrate |
| ik vond het vrij gestoord eigenlijk, jaren geleden dat ik me nog zo geamuseerd heb op trance :crazy: |
|
|
| antireal666 |
| de trancezaal was klein maar wat een sfeer :) |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Gladius
pls zeg dat het zwaar suckte =) |
sorry dude, maar twa vrij zalig :D
Gestoorde sets van Airwave en the Thrillseekers :eyes: |
|
|
| Push2005 |
The Thrillseekers was gestoord, lol :crazy:. Ik ben blij dat men deze man (op aanraden) eindelijk hier eens geboekt hebben. Herhalen aub!
Ik vond het een vrij goed feest eigenlijk. De setting voor de trancezaal was ideaal. Groter kan en mag het bijna niet meer zijn want ik denk dat de aanwezigen in de zaal dit keer toch wel íets van trance afwisten; wat misschien de constante goede sfeer verklaarde.
Airwave draaide een sterke set; maar het geluid was nu alweer niet optimaal toen hij bezigwas (dat is nu al de 4de keer... het wordt bijna tragisch). Er waren best al wat sfeermomenten; vooral op de Alone in The Dark remake :)
Ik keek uit naar de set van Helstrip en die loste de verwachtingen in van een energieke en goede set te draaien. Dat moet technisch gezien wel een van de beste trancesets zijn die ik al heb gehoord. De platenkeuze was ook méér dan behoorlijk. Ik verbaasde me aan de constant goede sfeer tijdens de set.
Ottaviani was zoals verwacht wel een ramp; maar gelukkig kreeg hij maar een uurtje. Chapeau aan degene die de timetable heeft gemaakt want een minuut langer van dat hersenloos gedoe en ik zou ontploft zijn. Het kan er niet in bij mij hoe je een uur lang dezelfde bassline en synths kunt aanhouden (f*ck you Vandit)
Baker was in het begin wat zwak maar dan werd het enorm veel beter. Lekker energiek en sfeervol om af te sluiten. Grappige mixstijl ook.
Op de organisatie viel bijna niets aan te merken (in tegenstelling tot al die grotere events). Ik ben weinig in andere zalen geweest want de trancezal bleef gewoon boeiend. Van mij mag er nog eens iets soortgelijks op poten gezet worden :)
Het enigste minpuntje is dat er geknoeid is met de timetable van de tribute mix... Daar had ik wat meer van willen horen. |
|
|
|
|