Originally posted by Progrez
Was Jan Breydel hard veranderd tegenover drie jaar geleden?
gij zult het idd niet weten ... hoe lang zitten die van't stad nu ook al weer in tweede ??? :gsmile:
Jasperovitsj
De ploeg van 't stad zit toch in eerste?
Progrez
De ploeg van de stad wel, ja. De ploeg van het volk in elk geval niet.
MikeVee
Go Estonia !!!
:toocool:
Jasperovitsj
Go Emile!
MikeVee
Met de staart tussen de bene zal ie straks idd van het veld aflopen :D
edit: lol met de zatte est die op de achtergrond bij de radio geregeld komt lallen :stongue:
MikeVee
:happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2:
Config
who cares.
FCB_Fanatic
voorspelbare match ... zelfs zo erg dat niet alleen het resultaat maar ook de manier waarop exact overeen komt met hetgeen ik in gedachten had :nervous: