|
Voetbalseizoen 2009 - 2010 (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| FCB_Fanatic |
ter volledigheid: er is ook nog een eerredder gevallen ... 2-1
leve het Belgisch voetbal  |
|
|
| pzK |
en een trainer :)
zou Dury het nu overnemen? :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| Kom, dat ze dat contract van Advocaat nu maar laten ingaan. Geen gezever meer. |
|
|
| Real |
| Ik betwijfel of het veel verschil zal maken. Ik was helemaal geen fan van VdE, maar nu heb ik toch de indruk dat hij zelf ook niet veel aan de slechte resultaten kon veranderen. Het is zo mogelijk nog dramatischer geworden. :clown: |
|
|
| lievez |
't Is erg met ons landje, als Advocaat geen andere spelers oproept of nekeer goe de opstelling door elkaar schut vrees ik dat we de komende jaaaaaaaren niveel beter gaan spelen :nervous:
 |
|
|
| Gladius |
| ach ja, na verliezen tegen Armenië kan het alleen maar beter zekers! =) Haha, wanneer ge denkt dat het écht niet meer slechter kan met onze Duvels doen ze zoiet... Beschamend, we maken ons wederom belachelijk voor iedereen. Advocaat? Tja, die zal aan de zwaarste taak in z'n carrière beginnen vrees ik. gl & hf => |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Gladius
ach ja, na verliezen tegen Armenië kan het alleen maar beter zekers! =) Haha, wanneer ge denkt dat het écht niet meer slechter kan met onze Duvels doen ze zoiet... Beschamend, we maken ons wederom belachelijk voor iedereen. Advocaat? Tja, die zal aan de zwaarste taak in z'n carrière beginnen vrees ik. gl & hf => |
het kan wél nog erger, ik zie ze de laatste match ook nog verliezen in Estland :nervous:
Maar daarvoor is er eerst nog de "thuismatch" tegen Turkije; het zal volgens mij vooral een thuismatch voor de Turken worden. Ik vrees dat er ons in die match bovendien nog een rammeling van jewelste staat te wachten aangezien Turkijke wél nog een waterkansje heeft op kwalificatie. Die zullen vol voor de winst gaan! |
|
|
| Gladius |
vanavond terug CL!! =)
Ik ben aan het surfen op UEFA.com, en zag daar die fantasy football staan. Denk dat ik nog 'ns een ploegje ga maken. Nog mensen die daarop zitten of geïnteresseerd zijn in een beta-competitieke? :)
edit: BETA private league, code 175518-32018 |
|
|
| sbastien4678 |
Standard - Arsenal :)
Wat een sfeer in Sclessin :D |
|
|
| sbastien4678 |
| quote: | Originally posted by Config
2-0 na 5 minuten! |
:eyespop: :eyespop: :crazy: |
|
|
| Jasperovitsj |
| yeah :eyespop: |
|
|
|
|