return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 
Voetbalseizoen 2009 - 2010 (pg. 14)
View this Thread in Original format
djcresto
moest ik 10x zoveel kunnen verdienen in Rusland, ik was ook weg :)
Real
Uiteraard, maar denk eraan dat hij enkele weken geleden nog plechtig beloofde om bij de Duivels te blijven. Dit is wel erg grof van Advocaat.

Daarentegen, als ik onder dergelijke pipo's van de KBVB moest werken, ik zou mij ook niet prettig voelen.
pzK
Die Belgen in AZ moeten zich nu ook wel goed in hun vel voelen. :)
lievez
ik hoop dat ook, maar ik zie dat niet gebeuren....

de bond kennende... :(
FCB_Fanatic
Het geld dat hij in Rusland kan verdienen zal mooi zijn meegenomen, maar ik kan niet geloven dat Advocaat vooral daarom weggaat. Die kerel heeft al miljoenen zitten scheppen in zijn Zenit periode, en daarvoor zal hij ook niet slecht verdient hebben. Bij Rusland heeft hij gewoon meer kans op slagen en kan hij het veel verder brengen. De lafaard durft maw de uitdaging niet aan met België (en het amateuristische beleid zal ook niet geholpen hebben om hem hier te houden).

Wimots zal nu wel de opvolger van Advocaat worden. Geweldig toch! ... dan zullen we een bondscoach krijgen die nog totaal niets gepresteerd heeft op trainersvlak, buiten wat zitten aanmodderen in Schalke04 en STVV. ... maar t is ne Waal, dus de Waalse pers zal content zijn :o
Gladius
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
Wimots zal nu wel de opvolger van Advocaat worden. Geweldig toch! ... dan zullen we een bondscoach krijgen die nog totaal niets gepresteerd heeft op trainersvlak, buiten wat zitten aanmodderen in Schalke04 en STVV. ... maar t is ne Waal, dus de Waalse pers zal content zijn :o

Waarom denkt ge dat, gewoon omdat die assistent is nu? Aad de Mos mag het anders van mij wel proberen.

*zucht*
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Gladius
Waarom denkt ge dat, gewoon omdat die assistent is nu? Aad de Mos mag het anders van mij wel proberen.

*zucht*

owv volgende redenen:
- omdat hij aanvaardbaar is aan Vlaamse en Waalse kant
- omdat hij heeft samengewerkt met Advocaat en dus dezelfde lijn zal (kan) verder zetten (zelf geloof ik er niet in dat hij dat effectief zou doen)
- omdat de bond zo kortzichtig is
- omdat Wilmots al jaren zit te vissen achter de post van bondscoach. Zijn aanstelling als assistent was gewoon een eerste stap richting de job
- financieel haalbaar wegens geen al te grote eisen en beschikbaar

blijkbaar is in de media ondertussen wel al verschenen dat hij het niet wordt. Ik zou het gewoon een typische keuze van de bond hebben gevonden :) . Beste keuze lijkt mij Gerets, maar die lijkt mij jammer genoeg niet haalbaar. Daarnaast heb je in mijn ogen weinig goeie opties.
Real
djcresto
quote:
Originally posted by Real

schitterend
Real
Ik ben gisteren ook nog eens naar Westel gaan zien. Helaas, Genk was veel efficiënter dan Westerlo, met als resultaat een overdreven 0-3.

Genk had wel een heel fanatieke aanhang bij, die mannen maakten nogal sfeer. Vergeleken met de spionkop van Westel (3-4 man?) is dat fameus de moeite. :)

FCB_Fanatic
man man man, wat een rotavond !!!!!!

Club gaat zwaar onderuit tegen een bende gevogelte en door die rottige play-offs missen ze ook nog eens het ticket voor de Champions League voorronde. Daarbij komt dan nog dat Bocholt vandaag de titel in het handbal heeft verloren en dat de volleybalploeg van Bocholt ook nog eens het beslissende duel voor promotie vandaag heeft verloren (en dat dan nog tegen een zwakkere ploeg).

veel erger kan een avond niet zijn :(
Jasperovitsj
Ge vergeet dan nog überloser Stijnen die eerst een smerige fout op Coulibaly maakt, en daarna als een vliegende zot Ivan De Witte aanvliegt na de match :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 
Privacy Statement