|
Voetbalseizoen 2009 - 2010 (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| FCB_Fanatic |
net op ESPN classic de match West Ham - Anderlecht gekeken; finale van de European Cup Winners Cup. Anderlecht won met 2-4. Leuk matchke :) |
|
|
| pzK |
| We zijn nog altijd mathematisch niet uitgeschakeld :toocool: |
|
|
| FCB_Fanatic |
| mijn pronostiek was verkeerd: ik had op 1-5 gegokt :( |
|
|
| MikeVee |
Go Armenia
En schakel die belgen eens mathematisch uit :o |
|
|
| Progrez |
| Het is een goede zaak dat de tv-zenders de wedstrijden van die voddenploeg niet meer uitzenden. Hopelijk blijft het nog een paar jaar zo. Laat die nationale ploeg maar doodbloeien. Er zit toch geen leven meer in. (Heeft dat er ooit ingezeten?) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ergens een Justintv'ke te scoren ofzo? |
|
|
| MikeVee |
Ge weet dan toch al waar te zoeken, maar ge zult ne proxy moeten gebruiken.
Sinds die testmatchen van verleden seizoen en al de aandacht voor die website kijken er teveel belgen naar :(
Maar het is niet dat ge iets mist, zelfs 5de provinciale is hoogstaander |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ha, het is gewoon op de site van het Nieuwsblad te volgen. Nice. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Config is precies ook aant kijken :p |
|
|
| lievez |
| 2-0 lang leve belgische voetbal :) |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Config is precies ook aant kijken :p |
jah inderdaad, kheb er spijt van |
|
|
|
|