return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
Voetbalseizoen 2009 - 2010 (pg. 2)
View this Thread in Original format
Real
Amai wat nen trap.
pzK
aiaiaiai, oeioeioeioei, aiaiaiai :p
heel zuivere trap wel
Real
Anderlecht staat na een half uur al 3-0 voor tegen de Turkse vice-kampioen.
Jasperovitsj
Los kampioen!
FredNova
FCB_Fanatic
Gent heeft zich ook weer van zijn beste kant laten zien op het Europese toneel: 1-7 :nervous:

zou MP zich weer 'ard keneukt vinden :D
Jasperovitsj
Gelukkig was Brugge weer een lichtpunt aan het Belgische firmament.
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Gelukkig was Brugge weer een lichtpunt aan het Belgische firmament.


nee nee, was vooral Anderlecht dat deze week het lichtpunt was :gsmile:
FCB_Fanatic
mogelijke tegenstanders voor de Belgische ploegen in de Europese kwalificaties:

- Anderlecht: Arsenal (ENG), Lyon (FRA), Sporting Lissabon (POR), Panatinaikos (GRE), Stuttgart (GER)

- Club Brugge: KKS Lech Poznań (POL), FC Amkar Perm (RUS), NAC Breda (NED), FK Teplice (CZE), FC Levadia Tallinn (EST)

- Genk: AS Roma (ITA), LOSC Lille Métropole (FRA), FK Austria Wien (AUT), FC Twente (NED), PFC CSKA Sofia (BUL)
FCB_Fanatic
Loting:

* Lyon - Anderlecht
ze ontwijken dus Arsenal. Lyon heeft verschillende belangrijke spelers verkocht maar het blijft natuurlijk een goede ploeg. Moeilijke match

* Poznan - Club Brugge
moeilijkste tegenstander die Club kon loten (samen met NAC). Ze spelen wel eerst op verplaatsing

* Genk - Lille
ook een moeilijke match voor Genk en dan ook nog eens thuis beginnen

djcresto
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
Loting:

* Lyon - Anderlecht
ze ontwijken dus Arsenal. Lyon heeft verschillende belangrijke spelers verkocht maar het blijft natuurlijk een goede ploeg. Moeilijke match

* Poznan - Club Brugge
moeilijkste tegenstander die Club kon loten (samen met NAC). Ze spelen wel eerst op verplaatsing

* Genk - Lille
ook een moeilijke match voor Genk en dan ook nog eens thuis beginnen


echt een slecht loting. Had liever Arsenal gehad ipv Lyon. Bij Lyon was er nood aan verandering. Toch al paar goeie inkomende transfers gedaan ook (de tank?). Denk dat NAC een veel eenvoudigere loting had geweest dan Poznan. Die hun parcours in de uefa cup vorig jaar was vrij indrukwekkend.

Genk zal het ook lastig krijgen, vooral omdat ik Genk momenteel niet echt hoog inschat.
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by djcresto
echt een slecht loting. Had liever Arsenal gehad ipv Lyon. Bij Lyon was er nood aan verandering. Toch al paar goeie inkomende transfers gedaan ook (de tank?). Denk dat NAC een veel eenvoudigere loting had geweest dan Poznan. Die hun parcours in de uefa cup vorig jaar was vrij indrukwekkend.

Genk zal het ook lastig krijgen, vooral omdat ik Genk momenteel niet echt hoog inschat.


Club heeft het idd niet goed getroffen met Poznan, was voor mij ook de sterkste tegenstander die ze konden treffen. Ik wou vooral deze ploeg samen met NAC vermijden aangezien NAC toch ook een sterk team heeft (met oa Amoah en Lurling). Perm was vooral te vermijden qua verplaatsing maar moest sportief zeker haalbaar zijn. Ze staan blijkbaar ook pas 12de in de competitie. Teplice en Tallin zouden zeker haalbaar geweest zijn.

Poznan heeft vorig jaar idd een goed Europees jaar gehad met gelijke spelen tegen Nancy en Deportive. Ze hebben trouwens één van de grootste Poolse talenten in hun rangen (Lewandowski) en een enorm fanatiek thuispubliek dat ook op verplaatsing straf kan uitpakken:
- thuis: http://www.youtube.com/watch?v=1XZQwRMB6yM & http://www.youtube.com/watch?v=bTTZMdA144Y
- uit: http://www.youtube.com/watch?v=TIYF...feature=related
Club moet hier gewoon van winnen anders kunnen ze zowiezo niets zoeken Europees, in de poules zal de tegenstand zowiezo nog groter zijn.

Wat Anderlecht betreft kan ik niet echt inschatten of Arsenal boven Lyon te verkiezen is. Ze hebben daar Adebayor verloren en ik heb geen idee wie ze zoal hebben aangetrokken (buiten Vermaelen). Het blijft in ieder geval een enorm sterke ploeg uit de sterkste competitie ter wereld. Lyon heeft ook belangrijke spelers verloren maar heeft al een aantal vervangers gehaald. Het zal voor Anderlecht dus hopen zijn dat het een tijdje duren eer ze het juiste ritme te pakken hebben. Zelf hadden ze bij anderlecht graag Lissabon geloot las ik.

Genk is in mijn ogen zowiezo kansloos. Ze hebben wel een degelijke selectie maar den Hein gaat het in mijn ogen daar zoooo hard verkloten. Zijn 3-5-2 trekt in mijn ogen op niks, zeker niet omdat hij daarin bepaalde spelers totaal verkeerd worden uitgespeeld. Ne prutser als Cornelis krijgt nu een basisplaats, Matoukou moet links centraal in de verdediging spelen, Huysegems als diepe spits en hun beste speler (Anele) moet nu op de rechts mid spelen terwijl die in de verdediging gewoonweg pure klasse is.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
Privacy Statement